A YouTube GIF-eket tesztel
Nem légből kapott hír, a YouTube valóban a GIF-ek támogatását teszteli. Ennek révén animált tartalomként is hozzáférhetővé válnak egyes tartalmak. Már lehet is nézegetni, milyen lesz ez az opció.
Nmerég jelent meg a hír, miszerint a YouTube támogatja a jövőben az animált tartalmakat. Vagyis ezt az új opciót vezetné be a videómegosztó oldal.
Jelenleg a YouTube tartalmak esetén lehetőség van az egyes videók megosztására, beágyazására, illetve e-mailen való továbbítására, azonban egy új megoldással egészülne ki a sor, méghozzá az animált GIF tartalmakkal.
Bár a YouTube hivatalosan még nem erősítette meg az új funkciót, bizonyos csatornákon már tesztelik. Ez tehát azt jelenti, hogy egy videóból könnyen animációt lehet készíteni, melynek megadható a terjedelme, és a felhasználó maga választhatja ki, mettől meddig tartson, és milyen részből szeretne animált tartalmat készíteni.
Az egyes GIF-eknek külön szöveget is meg lehet adni, mind felülre mind pedig alura, majd a beágyazási kódban a mérete is módosítható. Íme egy Gif egyenesen a YouTube-ről. Az új megoldást pedig ti is megnézhetitek az alábbi két csatorna videóiban: Good Mythical Morning, The Idea Channel.
Kapcsolódó cikkek
- Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
- Kiütötte a YouTube számlálóját a Gangnam Style
- Színpompás animáció segíti át a beteg gyerekeket a vizsgálatokon
- Online filmterveket finanszíroz a Médiatanács
- Az Imgur nyugdíjazza a GIF-eket
- Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
- Napi 1 millió percet youtube-oztak az UPC előfizetők
- Dübörög a Ki Mit Tube virtuális színpada
- 5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté
- Készül a gyerekbarát YouTube?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.