Az online kereskedelem fortélyaira tanítják a gazdákat
A mezőgazdaságban még ismeretlen, videó-konferencián vehetnek részt a magyar gazdák és agrárszereplők 2015. január 21-én és 22-én. A Gazdag Gazda Webkonferencia arról szól majd, hogyan hozhat létre bárki önállóan és ingyenesen egy olyan weboldalt, amelyen bemutathatja gazdaságát és termékeit, és hogyan tudja úgy működtetni, hogy az pénzt is termeljen a számára. A Gazdag Gazda Webkonferencia résztvevői otthonukból, irodájukból, földrajzi határoktól függetlenül sajátíthatják el a modern ismereteket.
A Magro.hu mezőgazdasági piactér 2015. január 21-én és 22-én, hiánypótló és korszerű tudásanyagot kínál azon mezőgazdasági termelők számára, akik szeretnének megismerkedni a sikeres online kereskedelem fortélyaival. Emellett egy rendkívül hasznos téma is napirendre kerül, egy egyszerű honlap elkészítése, saját gazdaságuk, cégük számára. A konferencián tanultak alapján a résztvevők képesek lesznek egy egyszerű weboldal létrehozására és annak működtetésére marketingeszközök segítségével.
Az egyedi konferencia azért előnyös az agrárium szereplőknek, mert a hagyományos rendezvényekkel szemben kedvezőbb feltételek mellett, utazás és időveszteség nélkül, otthonukból, irodájukból, gyakorlatilag az egész ország, és a magyar lakta területekről is részt vehetnek rajta. Így azok is lehetőséget kapnak arra, hogy gazdaságuk lépést tartson a fejlődéssel, akik másképp nem jutnának el fontos információs börzékre.
A videó-konferencián való részvételhez semmilyen előképzettség nem szükséges, csak internethasználat, és nyitottság kell a modern tudás elsajátítására.
A Gazdag Gazda Webkonferencia előadói területük elismert szakemberei, akiktől az előadás során kérdezni is lehet, sőt a többiek kérdéseit is látják a résztvevők. Az előadások a leglényegesebb információkat taglalják olyan gyakorlati példákon és tippeken keresztül, amelyek azonnal hasznosíthatók a gazdák mindennapi munkája során. A konferencia végén a résztvevők ajándékba kapják a Gazdag Gazda Tudásanyagot is, amely a tanultak összefoglalását tartalmazza bővített példákkal, tippekkel, és konkrét háttéranyagokkal.
További információ és jelentkezés: www.magro.hu/webkonferencia
Kapcsolódó cikkek
- A SzEK.org a vasárnapi üzlet zárvatartásról egyeztetne Nemzetgazdasági Minisztériummal
- LCD, okostelefon és táblagép a sláger
- Optimistán alakul a 2014-es év az online kiskereskedelemben
- Online mezőgazdasági portál a külföldi piacokon való megjelenés megkönnyítésére
- Ajándékot internetről - figyelni kell!
- A REGIO JÁTÉK webáruháza lett az év e-kereskedelmi honlapja
- Jön a karácsony: hogyan minimalizájuk az online vásárlás kockázatát?
- Black Friday az eMAG.hu-n: délig 50 ezer eladott termék!
- A pénzügyi adatok védelme az e-kereskedelmi cégek és a pénzintézetek szemszögéből
- Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.