Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül
A magyar, kutatás-fejlesztéssel foglalkozó Innofor-Invest Kft. féléves munkát követően egy automatizált marketing robot rendszert fejlesztett ki, amely képes az élőszavas, személyes találkozáson alapuló tájékoztatás kiváltására minden olyan környezetben, ahol eddig elengedhetetlen volt az emberi jelenlét.
A marketing robot, animált karaktert formáz, kommunikál a vásárlóval és a felmerülő kérdésekre, részben előre definiált módon válaszokat, ajánlatokat tesz. Mindez a felhasználó számára időtakarékos és kényelmes vásárlást tesz lehetővé, a cégek és piackutatók pedig eddig soha nem látott módon, a nap bármely szakában, személyre szabottan, tömegekkel tudnak kommunikálni.
„Terveink szerint első lépéskén a magyar piacon vezetjük be – az itthon még egyedülállónak számító – rendszert, azonban a nemzetközi piacra lépést sem zárjuk ki a jövőben” – mondta el Gyimesi Áron projektvezető.
Bővebb információk: http://innofor-invest.com/amaro/
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Ifjúsági Robot Kupára lehet jelentkezni
- Maciképű robot gondozót fejlesztettek ki Japánban
- Nemzetközi robotprogramozási verseny: cseh, lengyel és határon túli magyar csapatok a döntőben
- Robot fogadja az ügyfeleket egy japán bankban
- Nemzetközi robotprogramozási verseny lesz Debrecenben
- Nő az ipari robotok iránti igény
- Arcfelismerő robotokkal működő szálloda nyílik
- Az unalmas feladatokat is ellátja az új gyártórobot
- Vezeték nélkülivé vált az Atlas robot
- Harminc év múlva általánosak lesznek az embereket helyettesítő és kiszolgáló robotok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.