Új NetIQ megoldások egyszerűsítik a szolgáltatók tevékenységét
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a NetIQ Cloud Manager 2.4. A felhőfelügyeleti termék egyszerűvé teszi az infrastruktúra-szolgáltatások (IaaS) kezelését a szolgáltatók és ügyfeleik számára egyaránt, az üzleti igény bejelentésétől kezdve a telepítésen és működtetésen át egészén a megszüntetésig. A kiválóan méretezhető megoldás támogatja az összes, széles körben alkalmazott virtualizációs technológiát, ezért zökkenőmentesen integrálható a már meglévő informatikai infrastruktúrába. Szintén új változat jelent meg a NetIQ szolgáltatásként kínálható személyazonosság-kezelési termékeiből, amelyek segítségével még könnyebben kezelhetők távolról a felhasználói fiókok és hozzáférések.
„A NetIQ Cloud Manager használatával rendkívül gyorsan létrehozhatók és felügyelhetők a felhőkörnyezetek, legyen szó privát, nyilvános vagy hibrid felhőről. Segítségével a felhőszolgáltatók az IT-részlegek és az üzleti felhasználók elvárásainak egyaránt megfelelhetnek. A megoldás akár több mint 100.000 informatikai szolgáltatás kezelésére méretezhető, ezáltal nem csupán az ügyfelek által aktuálisan használt eszközök egyszerű menedzselését teszi lehetővé, de használatával a jövőben bevezetendő termékek felügyelete sem okoz nehézséget. Ráadásul a Cloud Manager felügyeleti funkcióit bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközről elérhetik az IT-szakemberek” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A Cloud Manager zökkenőmentesen beilleszthető a már meglévő informatikai infrastruktúrákba. Ezenkívül támogatja az összes, széles körben alkalmazott virtualizációs technológiát, köztük VMware vSphere rendszert, a Xen vagy KVM használatára képes SUSE Linux Enterprise Server kiszolgálókat, valamint a Citrix XenServer és a Microsoft Hyper-V rendszereket. A legújabb kiadás számos új platformhoz tartalmaz támogatást, beleértve a SUSE Linux Enterprise Server 12, Ubuntu 14.04, CentOS 7 és Red Hat Enterprise Linux 6.6 and 7 rendszereket.
Szintén új kiadás jelent meg a NetIQ szolgáltatásként kínálható személyazonosság-kezelési termékeiből. A felhasználói fiókokat kezelő NetIQ Account Management Service a NetIQ Identity Manager szoftveren alapul, és hasonló funkcionalitást kínál, miközben távoli felügyeletet is lehetővé tesz a szolgáltatók számára. A friss kiadás segítségével többek között automatikusan, a HR-részlegen végrehajtott módosítások alapján kioszthatók a fiókok, illetve szinkronizálhatóak a felhasználói profilok. A NetIQ IdentityAccess Service 2.2 pedig a NetIQ CloudAccess 2.2 megoldásra épül, és biztonságos, távolról is menedzselhető hozzáférést biztosít a felhőben, szoftverszolgáltatás (SaaS) keretében elérhető üzleti alkalmazásokhoz. Az új változat többek között integrált, többfaktoros autentikációt tartalmaz a bizalmas adatok és vállalati alkalmazások védelmére, valamint személyre szabható indítópultot kínál a végfelhasználók számára.
A NetIQ Cloud Manager 2.4, a NetIQ Account Management Service 2.2 és a NetIQ IdentityAccess Service 2.2 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalakra: https://www.netiq.com/products/cloud-manager/ és https://www.netiq.com/documentation/powered-by-netiq-22/.
Kapcsolódó cikkek
- Novell Service Desk 7.1: szolgáltatásmenedzsment alfától omegáig
- Továbbfejlesztett magas rendelkezésre állási képességek SAP HANA platformon a SUSE-tól
- NetIQ Sentinel 7.3: valós idejű védelem és jól átlátható adatok
- A kiberfenyegetés mindenkit érint: az ellenség már a házban van
- Budapesten mutatkozott be a Novell Vibe 4.0
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
- Újra kell értelmezni az e-mailt?
- Adattárolás új alapokon a SUSE-tól
- Még egyszerűbb mobil kommunikáció a Novell megújult termékeivel
- Négy tanács a hibridfelhők biztonságos használatához
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.