Egymillió hirdetés Háztól-Házig szolgáltatással
Az online hirdetési piac az elmúlt években robbanásszerűen növekedett Magyarországon, mely többek között a szolgáltatásba vetett bizalom erősödésének köszönhető. Ezt a bizalmat hivatott növelni a Háztól-Házig szolgáltatás, amelyet a Jófogás tavaly vezetett be, és ami mostanra beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
A Háztól-Házig szolgáltatással ugyanis nem kell időpontot egyeztetni a vásárlóval, nem kell idegeneket beengednünk az otthonunkba, vagy várakozni a megbeszélt találkozóhelyen. „A GLS és a Jófogás.hu partnerségének segítségével létrejött Háztól-Házig ügyletek 96 százaléka volt sikeres, vagyis mindössze 4 százalék esetében adtak meg rossz címet, vagy utasították vissza a vevők a megrendelt terméket. A szolgáltatás tökéletesítéséhez az elmúlt időszakban mi is számos fejlesztést valósítottunk meg, hiszen egyértelműen látszik, hogy ez a szolgáltatás stabil jövőképet jelenthet az e-kereskedelmi piac minden szereplője számára. Volt olyan nap, amikor közel 13000 megrendelt csomagot szállítottunk ki a vevők részére” – mondta Farkas Gergely, a Jófogás.hu-val szerződésben álló GLS csomagszolgáltató ügyvezetője.
A szolgáltatással ráadásul a hirdetők piaca is kinyílt, hiszen immár nemcsak az elérhető közelségű vevők jöhetnek szóba, hanem akár az ország másik végében élők is. A GLS futárszolgálat több száz csomagot szállított már a legkeletibb megyeszékhelyekről a legnyugatabbra fekvőkbe és fordítva. A legnagyobb teljesített távolság 463 km volt a szolgáltatás indulása óta. A megyék lakosságszámához viszonyítva Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyék a legaktívabbak. Előbbi az eladásban volt rekorder: ezer lakosra 106 darab csomag jutott, míg utóbbiban ezer lakosra 109 vétel jött létre eddig.
A potenciális vevőkör országos szintre emelésével a hirdetési idők is nagyon lerövidültek. A Jármű kategóriában átlagosan majd’ egy héttel gyorsította meg az adásvételeket a Háztól-Házig szolgáltatás, míg az Otthon, háztartás kategóriában is több nappal gyorsabban sikerült túladni a termékeken. A Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések negyede a Divat, ruházat kategóriából került ki. Ezt követi a Műszaki cikkek, elektronika kategória 21 és a Baba-mama kategória 18 százalékkal.
A bizalom erősödését az is jelzi, hogy a három legdrágább termék ára, amelyet Háztól-Házig szolgáltatással szállítottak ki, elérte a félmillió forintot. A legnagyobb értékű áruk címét két kamerás drón, illetve egy western nyereg birtokolja. Az 1 millió hirdetést összesen közel 100 ezer felhasználó adta fel, melyek 90%-a magánszemély volt.
Kapcsolódó cikkek
- Már nem olyan népszerűek a kuponoldalak
- e-TOP LISTA: a legnagyobb webáruházak listája
- A Bónusz Brigád internetes kereskedő forgalma 50 százalékkal nőtt tavaly
- A webáruházak többsége növelte forgalmát
- Újabb rekordokat döntött az európai és a magyar e-kereskedelem
- A vásárlók aktivitása viszi előre az online kiskereskedelmet
- A Ma este Színház lett az Év Internetes Kereskedője 2015-ben
- Sikeres évet zártak a hazai e-kereskedők
- Hogyan nyissunk saját webáruházat
- A Tisza cipő is ott lesz a SzEK.org konferenciáján
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.