1 konferencia, 2 nap, 12 szekció: Evolution – Mobile Hungary
2012-ben illetve 2013-ban workshopnak indult, ma már 800 résztvevős óriás konferenciává vált az "Evolution - Mobile Hungary" budapesti rendezvény, melyet a Media Hungaryt és Internet Hungaryt is megszervező Media Hungaria Konferenciairoda hirdetett meg március 2-3-ra a Hotel Héliába.
Az első nap a közösségi médiának, az interaktív reklám hatékonyságának, az online tartalomnak áttekintésével telik majd el a folyamatos fejlődés azaz az EVOLUTION jegyében.
- Hogyan viselkednek a különböző közösségi oldalak felhasználói?
- Szövegek ereje
- Sikeres márkaépítés a közösségi médiában
- Instagram és e-kereskedelem
- Adatbázisépítés a Facebook segítségével
- Közösségi média a PR stratégiában
- Kreatív mérnök a gyakorlatban (Digitális hirdetési eszközök, esettanulmányok)
- Nincs konverzió branding nélkül
- A dinamikus kreatívok
- Milyen a jó "landing page" a performancia világában?
- Attribúciós modellek a gyakorlatban
- Hogyan konvertál a márka ereje?
- Mit változtathat meg a programmatic?
- Tabuk nélkül (Költések és arányok a reklámiparban)
- Piaci változások 2015-2016
- Trendek és turbulenciák
- Bizalmi indexek
- Médiafogyasztás vs. reklámköltések
- Flow élmény a reklámban?
- Tartalomterjesztés 2016
- Élmény és élvezet (A tartalommarketing új világa)
- Hol van az emberi befogadóképesség határa?
- A tartalom pszichológiája
- Érvek helyett inkább ríkass!
- Natív hirdetések vs. tartalommarketing
- Miről ismerni fel az új üzleti lehetőségeket?
- A telekommunikáció feladatainak változása az alkalmazások korszakában
- Észtország a „bezzeg ország”?
- Mit tanulhatunk az új megosztó gazdaságtól?
- Mobil - Tartalom. Reklám. Kereskedelem
- Új mobil hirdetési eszközök
- Mobilok a reklámkampányokban
- Az adatbázisépítés tündöklése és bukása
- Mire használják a média szereplői a mobilban rejlő lehetőségeket?
- Kereskedelem, okos kereskedelem
- A hűségről, de most őszintén
- Ne építs webáruházat, inkább bérelj!
- Big Data a kereskedelemben
- Az online értékesítés pszichológiája
- Keresőmarketing nap
- A mobil éve
- Mit kell tudnunk a 2016-ban a SEO-ról?
- Egy weboldal átszövegezése?
- AdWords-automatizálás
- Webáruházam van. Hogyan mérjem?
A kétnapos konferencia második napi része, kísérő rendezvénye még a Keresőmarketing nap, további négy szekcióval (a két főtéma nyolc szekciója mellé).
Kapcsolódó cikkek
- Néhány nap és Hacktivity
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- Gyorsítsuk az innovációt az ITU Telecom World 2015 konferencián
- IT-biztonsági Konferencia és Expo Budapesten - ProDay
- Hogyan hackeljük magunkat biztonságosra?
- Nem science fiction a műholdvevővel felszerelt traktor
- InternetKon – szakmai workshop az internethez való hozzáférés akadályainak lebontásáról
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Távközlési konferencia - Innovációs fórumot rendez Magyarország
- Csalók detektálása felhőből
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.