1 konferencia, 2 nap, 12 szekció: Evolution – Mobile Hungary

forrás: Prím Online, 2016. február 9. 14:04

2012-ben illetve 2013-ban workshopnak indult, ma már 800 résztvevős óriás konferenciává vált az "Evolution - Mobile Hungary" budapesti rendezvény, melyet a Media Hungaryt és Internet Hungaryt is megszervező Media Hungaria Konferenciairoda hirdetett meg március 2-3-ra a Hotel Héliába.

Az első nap a közösségi médiának, az interaktív reklám hatékonyságának, az online tartalomnak áttekintésével telik majd el a folyamatos fejlődés azaz az EVOLUTION jegyében. 

 
Néhány előadás az Evolution programjából: 
 
  • Hogyan viselkednek a különböző közösségi oldalak felhasználói?
  • Szövegek ereje
  • Sikeres márkaépítés a közösségi médiában
  • Instagram és e-kereskedelem
  • Adatbázisépítés a Facebook segítségével
  • Közösségi média a PR stratégiában
  • Kreatív mérnök a gyakorlatban (Digitális hirdetési eszközök, esettanulmányok)
  • Nincs konverzió branding nélkül
  • A dinamikus kreatívok
  • Milyen a jó "landing page" a performancia világában?
  • Attribúciós modellek a gyakorlatban
  • Hogyan konvertál a márka ereje?
  • Mit változtathat meg a programmatic?
  • Tabuk nélkül (Költések és arányok a reklámiparban)
  • Piaci változások 2015-2016
  • Trendek és turbulenciák
  • Bizalmi indexek
  • Médiafogyasztás vs. reklámköltések
  • Flow élmény a reklámban?
  • Tartalomterjesztés 2016
  • Élmény és élvezet (A tartalommarketing új világa)
  • Hol van az emberi befogadóképesség határa?
  • A tartalom pszichológiája
  • Érvek helyett inkább ríkass!
  • Natív hirdetések vs. tartalommarketing
A második nap azért nem választható le teljes egészében az elsőről, mert a fejlődés egyre inkább a mobil felé vezet, a tartalomfogyasztás és a hirdetés terén is az első nap egyenes folytatása a Mobile Hungary, amely - ily módon - az evolució része. 
 
Néhány előadás a Mobile Hungary programjából: 
 
  • Miről ismerni fel az új üzleti lehetőségeket?
  • A telekommunikáció feladatainak változása az alkalmazások korszakában
  • Észtország a „bezzeg ország”?
  • Mit tanulhatunk az új megosztó gazdaságtól?
  • Mobil - Tartalom. Reklám. Kereskedelem
  • Új mobil hirdetési eszközök
  • Mobilok a reklámkampányokban
  • Az adatbázisépítés tündöklése és bukása
  • Mire használják a média szereplői a mobilban rejlő lehetőségeket?
  • Kereskedelem, okos kereskedelem
  • A hűségről, de most őszintén
  • Ne építs webáruházat, inkább bérelj!
  • Big Data a kereskedelemben
  • Az online értékesítés pszichológiája
  • Keresőmarketing nap
  • A mobil éve
  • Mit kell tudnunk a 2016-ban a SEO-ról?
  • Egy weboldal átszövegezése?
  • AdWords-automatizálás
  • Webáruházam van. Hogyan mérjem?

A kétnapos konferencia második napi része, kísérő rendezvénye még a Keresőmarketing nap, további négy szekcióval (a két főtéma nyolc szekciója mellé).

A szervezők tudatosan törekedtek az információdömpingre, céljuk az volt, hogy az izgalmas, aktuális, de stratégiába építhető, szakmai témák közül lehetőleg semmi fontos ne maradjon ki, mégis színes, jó, élményt adó, sokoldalú konferencián vehessen részt mindenki. A több mint 200 szakmai előadó ügynökségektől, multinacionális vállalatoktól, piacvezető cégektől érkezik hazánkból és a határainkon túlról. 
 
A részletes program pdf formátumban is letölthető a weboldalakról: https://www.evolution.hu/ és https://www.mobilhungary.com/
 
 
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját

Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.

2024. november 23. 13:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36