A Dell EMC innovációi a digitális átalakulás jegyében
Az új termékek és megoldások a Dell EMC egyesített technológiáival segítik az ügyfeleket az IT átalakításában
A Dell EMC a múlt héten jelentette be termékeinek, megoldásainak és felhasználási modelljeinek új vonalát, amelyek segítenek az ügyfeleknek az IT átalakításában és a digitális üzletvitel kialakításában.
A digitális átalakulás minden iparág minden szervezetére hatással van. A Dell Technologies nemrég készített tanulmányából kiderül, hogy a közép- és nagyvállalatok globális üzleti vezetőinek mintegy fele (48%-a) nem tudja, hogyan fog kinézni saját iparága három év múlva. Abban egyetértenek, hogy a felhőalapú modellekre való áttérés, a szoftverfejlesztési képességek kiterjesztése, továbbá a gyorsabb innováció és az adatok mélyebb szintű értékelése kulcsfontosságú stratégiai elemek a digitális átalakuláshoz.
A vállalatok számára azonban nehézséget jelent adatközpontjaik fejlesztése. 69%-uk úgy véli, hogy a túl sok hagyományos alkalmazás akadályozza őket ebben. A kihívást az jelenti, hogy egyszerre kell csökkenteniük a helyigényt valamint a kiadásokat, mindeközben ki kell alakítaniuk egy naprakész rendszert. A héten megrendezett Dell EMC World konferencián bejelentett új termékeket és megoldásokat kifejezetten arra tervezték, hogy támogassák a vállalatok gyorsabb átalakulását és a költségek kezelését.
„Ha ma a szervezetek biztosak akarnak lenni benne, hogy nem szorítja ki őket a piacról egy olyan vállalkozás, mint például az Uber, az Airbnb vagy a Tesla, akkor el kell indítaniuk a digitális átalakulást. Úgy véljük, a szervezetek túlnyomó többsége a hibrid felhő használatával fogja átformálni informatikai megoldásait, így teremtik meg digitális jövőjüket. Az első lépés, amit senki nem fog megbánni, az az adatközpont korszerűsítése a legfejlettebb e infrastruktúra, szerverek, tárolási, adatvédelmi és kiberbiztonsági technológiák segítségével, hogy csak néhány példát említsünk. Ezen a héten olyan új termékek és megoldások csoportját indítjuk útjára, amelyek ennek a törekvésnek az építőelemei” – mondta David Goulden, a Dell EMC infrastrukturális megoldásokért felelős csoportjának elnöke.
A múlt héten megrendezett Dell EMC World konferencián bejelentett termékek és megoldások:
• A Dell EMC szoftveralapú, felhőmegoldásokra kész védelmet kínál a modern adatközpontokhoz
A Dell EMC bejelentette a Dell EMC Data Domain adatmentő appliance új, szoftveres verzióját, amely 6-szor jobb skálázhatóságot biztosít, és támogatja a Dell EMC PowerEdge szervereket. Elérhetővé válik továbbá két felhőképességekkel rendelkező szoftverfrissítés is, amelyekkel a különböző méretű ügyfelek gondoskodhatnak a modern adatközpontokban futó alkalmazásaik és adataik biztonságáról.
• A Dell EMC kiterjeszti az egységes felhasználói élményt az SC sorozatra
A Dell EMC kibővítette a középvállalati piaci szegmensben már bizonyított SC sorozatú (korábbi nevén Compellent) tárolók képességeit, így azok már képesek együttműködni azokkal a világszerte vezető tárhelykezelési, mobilitási és adatvédelmi megoldásokkal, amelyek korábban csak az EMC ügyfelei számára volt elérhetők.
A Dell EMC bővítette összevont infrastruktúra-portfólióját a PowerEdge szerverek VxRail készülékekbe történő integrálásával és a VxRack System 1000 hiperkonvergens infrastruktúra (HCI) megjelenésével.
A Dell EMC bejelentette az új Analytic Insights Module-t, amely az összes szükséges szoftvert, hardvert és szolgáltatást biztosítja ahhoz, hogy a big data elemzéshez és a kizárólag felhőalapú alkalmazások fejlesztéséhez több hét helyett csupán napok alatt létrehozható legyen a megfelelő környezet.
• Új Dell végponti adatbiztonsági és felügyeleti portfólió a jobb informatikai együttműködésért
A Dell bemutatta végponti adatbiztonsági és felügyeleti portfólióját, amely Dell, Mozy by Dell, RSA és VMware AirWatch technológiákat is magában foglalja, továbbá adatvédelmet, biztonsági mentést és helyreállítást, a személyazonosság biztosítását, fenyegetések elleni védelmet és kifinomult válaszreakciót, valamit végponti eszköz- és alkalmazásfelügyeleti képességeket nyújt.
A Dell bejelentette az Isilon termékcsalád új tagját, amely a flash technológia nyújtotta kiemelkedő teljesítményt egyesíti az iparágvezető scale-out (vízszintesen bővíthető) NAS platform előnyeivel. A Dell EMC Isilon All-Flash megoldással az informatikai szervezetek korszerűsíthetik infrastruktúrájukat és a digitális vállalatok képességeinek megfelelő szintű szolgáltatást nyújthatnak.
• Az új Dell EMC partnerprogram új üzleti értéket és lehetőségeket nyújt
A Dell bejelentette a vállalat értékesítési partnereinek szóló új programjának tervét. A Dell EMC partnerprogram korábban sosem tapasztalt üzleti lehetőséget kínál a partnereknek, és bizonyítja a Dell EMC elkötelezettségét az értékesítők iránt. Az új program stratégiája három alappillérre épül (egyszerűség, kiszámíthatóság és nyereségesség), és a partnerek számára bőséges lehetőséget, üzleti folytonosságot és arányos nyereséget biztosít, a rájuk vonatkozó programszinttől függetlenül.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Jövő héten Hacktivity
- Deloitte Technology Fast 50: Tizedik helyen Magyarország leggyorsabban növekvő technológiai vállalata
- A Fujitsu szupergyorssá teszi a szoftveresen definiált adatközpontok kiépítését
- Európai informatikus csúcstalálkozó az ELTE-n
- High-tech jövő a jelenben
- Cisco-IDC tanulmány: egyre többen térnek át a felhőre, mégis kevesen használják ki az előnyeit
- A közép-európai tech szektor krémje a prágai CES-en
- Új, felhő-alapú üzleti modell a hálózati menedzsmentben
- Dell EMC World konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.