A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
Az MNB bejelentése nyomán a Cellum integrálni kívánja a banki fizetéseket
A Cellum üdvözli a Magyar Nemzeti Bank terveit az azonnali fizetési rendszer bevezetésére, ami még gyorsabb és kényelmesebb tranzakciókat tesz majd lehetővé országszerte.
A vállalat várakozásai szerint az új, egységes rendszernek köszönhetően még vonzóbbak lesznek a már jelenleg is létező mobilfizetési megoldások.
A Cellum technológiáját használva már most lehetséges azonnali és biztonságos tranzakciókat végezni, de ezekhez jelenleg csak bankkártyákat lehet használni fedezetként. Az új rendszer azonban teljesen új távlatokat nyithat meg. A Magyar Nemzeti Bank által ismertetett tervek szerint a bevezetendő rendszer az Európai Unió fizetési szolgáltatásokra vonatkozó irányelvére (PSD2), valamint a SEPA-övezeten belüli azonnali fizetések szabványára (SCT) épít. A Cellum már ma megfelel a PSD2 biztonsági követelményeinek, tranzakciós szolgáltatásait Magyarország legbiztonságosabb adatközpontjából nyújtja, többfaktoros autentikáció és szabadalmaztatott titkosítási eljárása segítségével pedig továbbra is nulla százalékos visszaélési rátával büszkélkedhet.
A Cellum gyors, kényelmes és biztonságos mobilfizetési megoldásaival egy évtizede abszolút piacvezető Magyarországon. A cég fejlesztette ki az ország első mobilparkolási és autópályamatrica-vásárlási megoldását 2006-ban, és első mobiltárcáját 2011-ben vezette be MasterCard Mobile néven. A cég rendszere több mint ezer kereskedőt szolgál ki, számos fizető eszközt – például bankkártyát, bankszámlát, hűségpontokat és egyéb elektronikus egyenlegeket – képes kezelni, és támogatja a MasterCard MasterPass nevű globális fizetési hálózatát. A Cellum technológiájával a felhasználók nemcsak telefonszám vagy email-cím alapján küldhetnek egymásnak pénzt, hanem akár Facebookon, WhatsAppon vagy más közösségi hálókon keresztül is, egyetlen gombnyomás kényelmével és gyorsaságával. A cég reményei szerint az új azonnali fizetési rendszer az ilyen innovatív fizetési szolgáltatásokat több millió új felhasználó számára teszi majd elérhetővé.
„A hang, adat és multimédia után néhány éven belül a bankolás is a mobilra költözik Európában. Bankfiókok és sorbanállás nélkül, minden eddiginél egyszerűbben és olcsóbban fizethetünk. 24 jegyű bankszámlaszám helyett a mobil telefonkönyvből választhatjuk ki a pénz címzettjét, aki – hasonlóan egy üzenet sebességéhez – lényegében a gombnyomás pillanatában hozzájut a pénzéhez. Ázsiában csendes digitális forradalom zajlik, Európa most felveszi a kesztyűt.” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- A magyarok ingyen akarják visszaküldeni az online vásárolt árucikkeket
- Közeleg a Black Friday – 5 hasznos tipp a biztonságos online vásárláshoz
- Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
- A Cellum újabb piacot hódít meg Délkelet-Ázsiában
- Több mint százmillió sikeres mobiltranzakciót indítottak a Cellum rendszerén keresztül
- A mobil pénzügyi szolgáltatások új generációja a Cellumnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.