Érkeznek a YouTube HDR tartalmai a Samsung 2016-os Quantum Dot televízióira
A Samsung tévéken prémium képminőségben nézhetők majd a YouTube HDR videói
A Samsung Electronics a világon elsőként támogatja a YouTube HDR tartalmainak lejátszását televízióin.
A YouTube alkalmazás a Samsung minden 2016-os Quantum Dot TV-jén és UHD TV-jén jelenleg is rendelkezésre áll, és decembertől világszerte fokozatosan frissül az új, továbbfejlesztett verzióra.
A YouTube HDR videoszolgáltatásának támogatásával a felhasználók a HDR tartalmak széles köréhez férhetnek hozzá. Az átállás a Samsung minden 2016-os Quantum Dot TV-jén és UHD TV-jén szoftverfrissítés formájában történik meg. A felhasználók a YouTube alkalmazásban a YouTube 4K csatorna felkeresésével egyszerűen és azonnal hozzáférhetnek a prémium HDR tartalmakhoz.
„Izgatottan várjuk, hogy a YouTube-bal világszerte tökéletes minőségű és igazán változatos HDR tartalmakat juttathassuk el felhasználóinkhoz” – mondta Seline Han, a Samsung Electronics Vizuális Kijelzők üzletágának alelnöke. – „Meggyőződésünk, hogy televízióink valóban magával ragadó HDR vizuális élményt varázsolnak majd a nézőink otthonába.”
A rendszer indulásával egyidejűleg a YouTube alkalmazásban a YouTube legnépszerűbb tartalomkészítői, például MysteryGuitarMan vagy Jacob + Katie Schwarz új HDR videókat is közzétesznek majd. A HDR tartalmak terjedésének ezzel koránt sincs vége – a HDR videók előállítását lehetővé tevő Los Angeles-i és a New York-i YouTube Spaces kapui továbbra is nyitva állnak a youtuberek előtt.
Jelenleg is számos alkotó készít HDR tartalmakat, a HDR tartalomszolgáltatók és -készítők köre rendkívül gyors ütemben bővül, így a YouTube HDR-támogatása várhatóan egyre több műfajban nyújt majd a felhasználók igényeit maximálisan kielégítő, tökéletesen valósághű képi élményt.
„Nagy lelkesedéssel várjuk a HDR-támogatás megjelenését a Samsung Quantum Dot tévéin” – mondja Heather Thompson Rivera, a YouTube termékpartnerségi igazgatója. – „A Samsung képminőség iránti elkötelezettsége egyesül a mi verhetetlen tartalomszolgáltatói törekvésünkkel, így együtt a HDR tartalomkínálat robbanásszerű növekedését tudjuk elérni, egyre változatosabb tartalmakat kínálva az elérhető legjobb vizuális minőségben.”
A HDR az elmúlt évek legjobban várt képi utómegjelenítési technológiája, amely a videotartalmak kontrasztarányát elemezve gazdagítja a színtónusokat és árnyalatokat. Így a Samsung Quantum Dot technológiájával együtt a televíziós kép minden részletében még valóságszerűbb és élethűbb. A Samsung Quantum Dot televíziói emellett akár 1000 nites fényerőcsúcs megjelenítésére is képesek, ami pontosan a kimagasló HDR-megjelenítés optimuma.
Kapcsolódó cikkek
- 10 trend, amely meghatározza az életünket
- Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
- A Qualcomm és a Samsung együttműködik a legújabb Snapdragon 835 mobilprocesszor gyártásában
- A Samsung összefog a Microsoft.NET közösséggel, hogy támogassa a Tizen alkalmazások fejlesztését
- A Samsung bemutatta új, üzleti felhasználóknak szánt multifunkciós nyomtatóját
- A Samsung felvásárolja a NewNet Communication Technologies-t
- Samsung - HARMAN akvizíció
- A Samsung programmal ösztönzi a Tizen-alapú mobilalkalmazás-fejlesztést
- CES 2017: 35 innovációs díjat nyert a Samsung
- A Samsung technológiájával új, 360°-os napi videókkal jelentkezik a The New York Times
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.