A prágai székhelyű Rockaway az arukereso.hu új tulajdonosa
A Naspers - a KBC Securities Magyarország Coporate Finance segítségével - értékesítette az Arukereso.hu, Compari.ro és Pazaruvaj.com árösszehasonlító oldalakat. A vevő a prágai székhelyű Rockaway csoport, amely a tranzakcióval tovább kívánja erősíteni jelenlétét a közép- és kelet-európai e-commerce és azon belül különösen az árösszehasonlító piacon.
Az Árukereső Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala, egyben online vásárlási kalauza, amely 2004-es indulása óta több millió vásárlásban segítette felhasználóit. Jelenleg mintegy 2400 webáruház 8,3 millió ajánlatához nyújt hozzáférést. Az Árukeresőhöz tartozó és azzal azonos platformon működtetett román Compari és bolgár Pazaruvaj szintén piacvezető szolgáltatások a román, illetve bolgár árösszehasonlító piacon.
Kapcsolódó cikkek
- Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők
- Dübörög az online szektor
- 22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten
- A vásárlók aktivitása viszi előre az online kiskereskedelmet
- Így vásárolunk online
- A piac optimista az online szektort tekintve
- A JátékNet webáruház 2014-ben az Ország Boltja
- Erőteljes növekedést mutat az Online Kiskereskedelmi Index
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Új vezető az Árukeresőnél
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.