A PayPal és a Mastercard globális szintre emeli stratégiai együttműködését
A PayPal és a Mastercard között létrejött új megállapodás egyszerűsíti az online és bolti fizetés folyamatatát, és az egész világon felgyorsíthatja a digitális fizetések elfogadását.
A PayPal és a Mastercard bejelentette, hogy a két vállalat az Egyesült Államok, valamint az ázsiai és csendes-óceániai térség piacai után globálisan is kiterjeszti digitális szolgáltatásainak fejlesztésére vonatkozó stratégiai együttműködését.
A megállapodás értelmében Európában, Dél-Amerikában, Kanadában, a Közel-Keleten, Észak-Afrikában és a Karibi-térségben is elérhetők lesznek a pénzügyi szolgáltatók közös digitális fizetési megoldásai.
A PayPal és a Mastercard évek óta közösen dolgoznak a fizetés folyamatának optimalizálásában rejlő lehetőségek hasznosításán, amelynek segítségével értéknövelt szolgáltatásokat nyújthatnak a kártyabirtokosoknak, a pénzintézeteknek és a PayPal ügyfeleinek. A globális terjeszkedés nagyobb választékot és rugalmasságot kínál a fogyasztóknak a pénzügyi ügyintézés területén.
“A várakozásaink szerint a Mastercarddal kötött megállapodás az egész világon felgyorsítja majd a digitális fizetések elfogadását, továbbá javítja majd az online, az alkalmazáson belüli, és boltokban történő fizetés folyamtatát. Mindez fogyasztók milliói számára teszi majd egyszerűbbé és gyorsabbá a zökkenőmentes pénzügyi ügyintézést.” - mondta Gary Marino, a PayPal kereskedelmi vezetője.
A megállapodás értelmében a Mastercard alapértelmezett választási lehetőség lesz a PayPal applikációban, a fogyasztók a PayPal fiókjukból mostantól egyszerűen küldhetnek összegeket Mastercard betéti kártyájukra, és lehetővé válik az egyérintéses fizetés az arra alkalmas Mastercard elfogadóhelyen.
A fogyasztók számára további előnyt jelent, hogy a kártyakibocsátó banki partnereivel folytatott együttműködései révén a banki alkalmazások segítségével is hozzáadhatják majd Mastercard kártyáikat PayPal fiókjukhoz.
A digitalizált Mastercard kártyák használhatók lesznek PayPal pénztárcán keresztül, ami 6,5 millió egyérintéses helyszínen teszi lehetővé a fogyasztók számára a PayPallel történő bolti fizetést.
A Braintree rendszerét használó kereskedők mostantól világszerte egyszerűen integrálhatják a Masterpass fizetési megoldást, amely segítségével a kereskedők az egész világon vásárlóik rendelkezésére bocsáthatják a szolgáltatás kínálta egyszerű fizetési módot.
"Az emberek mindenhol ismerik és megbíznak Mastercard márkában, függetlenül attól, hogy fizikai vagy digitális világban fizetnek. A PayPallel való együttműködésünk kibővítése megerősíti elkötelezettségünket, hogy a világ több milliárd kártyabirtokosa számára egyszerű, gyors és biztonságos fizetési élményt biztosítsunk a lehető legtöbb eszközön és csatornán keresztül.” - mondta Ann Cairns, a Mastercard nemzetközi piacokért felelős elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- Így többszörözd meg forgalmad a Black Friday-en
- Már elérhető a PayPal-es fizetés Nintendo Switch készüléken
- PayPal: Úton a virtuális próbafülke felé
- Kiterjeszti eladóvédelmi programját Magyaroszágon a PayPal
- Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- A Samsung és a Visa együttműködése forradalmasítja az online fizetést
- PayPal.Me: itthon is elindult a személyközi pénzküldő szolgáltatás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.