A magyar e-kereskedelmi piacra is készül a Retargeting

forrás: Prím Online, 2018. április 25. 09:47

Az e-kereskedelmi piacon erősíti tovább a pozícióit a Retargeting.biz. A romániai székhelyű online kereskedő és marketing cég nem csak hazájában, hanem egész Kelet-Európában, így Magyarországon is, bevezeti új megoldását, amely az alkalmazásprogramozási (API) felületen keresztül teszi elérhetővé az ügyfeleinek a Google, a Facebook és az Instagram alkalmazásait. Ezzel regionálisan az egyetlen olyan, az e-kereskedelmi szektorban-működő cégévé válik, amely minden nagyobb platform felé API integrációt kínál.

A Google programozható remarketing, valamint a Facebook és Instagram dinamikus hirdetések jellemzőinek köszönhetően, a Retargeting.biz ügyfelei a Google AdWords, a Google Display Network, a Facebook és az Instagram hirdetések útján képesek lesznek arra, hogy olyan remarketing kampányokat hozzanak létre, amelyek visszacsalogatják a webáruházak érdeklődőit, azon felhasználókkal együtt, akik fizetés nélkül távoztak az oldalról. A cég a teljes folyamatot automatizálta, a tartalmat pedig minden egyes látogató számára személyre szabja.

 

„Azon kívül, hogy ezek a funkciók lehetővé teszik egy webáruház látogatóinak ismételt megkeresését, olyan új vásárlókat célzó kampányok is létrehozhatóak velük, amelyek azokat érik el, akik valamilyen szempontból (pl. a demográfiai adatok vagy az érdeklődési kör) hasonlóak egy-egy webáruház ügyfélköréhez. Ezt a kampánystratégiát a Google AdWords, a Google Display Network, a Facebook és az Instgram is támogatja. Abban különbözik a hagyományos ügyfélszerző kampányoktól, hogy előminősítést alkalmaz, így jóval magasabb az esély a konverzióra és az új, fizető vásárlók megnyerésére.” - hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz vezérigazgatója és alapítója.

 

A Google, Facebook és Instagram alkalmazásfelületi integrációja révén, bármely Retargeting.biz ügyfél perceken belül élvezheti a felsorolt tulajdonságokban rejlő lehetőségeket, olyan további egyedi opciók mellett, mint a termékkatalógus automatikus létrehozása és frissítése, a valós idejű statisztikák létrehozása vagy a valós idejű hirdetés optimalizáció. A cég ugyanakkor bemutat egy új, egységes irányítópultot is, amely tartalmazza az összes Retargeting.biz funkciót. Az újratervezett felhasználói interfész könnyű használatot garantál az e-mailtől kezdve a helyi, push-értesítéseken és SMS-en át, az új Google programozható remarketing, illetve Facebook és Instagram dinamikus hirdetésekig.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14