Ahol a HR rocksztárjai és a zeneipar személyzetisei találkoznak
Sztárokkal invitálja a hazai HR-eseket a világ egyik legnagyobb HR-eseménye, amelyet az SAP rendez meg június 18-20. között Berlinben. A SuccessConnect elnevezésű rendezvény olyan sztárokat vonultat fel előadóinak sorában, mint Bock László, a Google egykori alelnöke és Bruce Dickinson, az Iron Maiden frontembere.
Bock László jelenleg a gépi tanulással foglalkozó startup, a Humu társalapítója és vezérigazgatója, aki a Google egykori, HR ügyeiért felelős alelnökeként vált világszerte ismertté. A magyar származású szakértő nevéhez fűződik a fejlett munkaerő-elemzés (people analitics) bevezetése a keresőóriásnál, a cég dolgozói létszáma pedig hatezerről mintegy 75 ezerre nőtt Bock vezetése alatt. Maga a HR-szakértő pályafutása is érzékletesen szemlélteti a jövő munkahelyének koncepcióját. A Google-nél kialakított munkakultúra rövid idő alatt világszerte legendássá vált, Bock vezetése alatt a vállalat több mint 150 elismerést söpört be kivételes munkáltatói attitűdjének köszönhetően, és csak az Egyesült Államokban hétszer nyerte el az év legvonzóbb munkáltatója díjat.
Bock László előadásában nem csupán a Google alelnökeként szerzett tapasztalatait összegző, 2015-ben megjelent könyvének kulisszáiba enged bepillantást, de komplett útitervet is vázol a résztvevők számára, hogy miként építhetnek fel egy „verhetetlen szervezetet”.
A berlini rendezvény egyik további magyar vonatkozása, hogy a MOL Csoport prezentálja a HR digitalizálásával elért eredményeit a globális közönség előtt. Olyan további vállalatok osztják meg tapasztalataikat, mint például a Vodafone, a Sberbank, a Decathlon, a Dr. Oetker.
Az SAP június végi HR-rendezvényének egyik díszvendége és keynote előadója Bruce Dickinson, az Iron Maiden énekes-frontembere lesz. A metállegenda Berlinben arról tart majd előadást, hogy miként hat a szenvedély, a kreativitás és az integritás az ember életére és munkájára. A 3000 HR szakembert váró eseményen Bruce Dickinson egy kevésbé közismert oldaláról is bemutatkozik, az angol énekes ugyanis pár éve saját légitársaságot alapított az Egyesült Királyságban, a Cardiff Aviationnek jelenleg is ő az elnöke, de emellett egy brit prémium sörmárka építésében is részt vesz sörfőző mesterként.
Tavaly Sir Richard Branson tartott előadást a HR vezetőknek.
„A mostani rendezvény egyik kiemelt célja, hogy valós eseteken keresztül mutassa be, miként segíti a HR szakma hatékonyságát a digitalizáció” – mondta el Majoros Gábor, az SAP SuccessFactors hazai üzletágvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Digitális Esély 2018
- Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a Waberer’s üzletmenetében
- Új HR-vezetőt nevezett ki a Budapesti Metropolitan Egyetem
- Postáknál is startol a digitális megújulás
- Az ember és a szakmai minőség felértékelődése a digitalizáció korában
- Adatvezérelt megoldások jellemzik a HR szakma jövőjét
- Legyőzi-e a mesterséges intelligencia az emberi hozzáadott értéket?
- Budapesten nyílt meg a régió első SAP egyetemi kutatóközpontja
- Itt a Valentin-napi SAP Fiori téma
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.