Felhőalapú adatközpont-felügyeleti megoldás a Schneider Electrictől
Az iparág első felhőalapú adatközpont-felügyeleti megoldását jelentette be a Schneider Electric. Az EcoStruxure IT for Partners elnevezésű, több bérlő kiszolgálását támogató, nyílt platformot az adatközpontokat és egyszerre több informatikai helyszínt üzemeltető IT-szolgáltatók számára terveztek.
A prediktív analitikára épülő szoftver olyan alkalmazásokat és eszközöket tartalmaz, amelyekkel a szolgáltatók bővíthetik kínálatukat, valamint új üzleti modelleket hozhatnak létre.
Egy szem többet lát
A platform elsőként elérhető alkalmazása a felügyeleti funkciókat tartalmazó EcoStruxure IT Expert, amellyel a szolgáltatók magas szintű távfelügyeleti támogatást nyújthatnak, valós idejű adatokkal és proaktív javaslatokkal segítve a felmerülő problémák megelőzését. Ezzel csökkenthetik a karbantartások átlagos időtartamát, és hozzájárulnak a jobb rendelkezésre álláshoz is. A rendszer az alapvető IT-infrastruktúrától nagy mértékben függő ügyfelek gyorsabb és egyszerűbb kiszolgálását teszi lehetővé, többek között big data elemzéssel. Emellett intelligens benchmarkingra is képes, vagyis összegyűjti, szűri és optimalizálja az adatközpontban, illetve a különböző IT-környezetekben keletkező adatokat, majd objektív értékelést és teljesítmény-összehasonlítást végezve tesz javaslatot az üzemeltetés optimalizálására.
„Az EcoStruxure IT Expert biztos alapot nyújt partnereinknek arra, hogy több létesítményt is átlássanak, valamint új bevételi forrásokra tegyenek szert. A közeljövőben egyéb funkciókat és alkalmazásokat is bevezetünk az EcoStruxure IT for Partners platformon belül. További lehetőségeket nyújtunk például az ügyfelek telephelyeinek távoli elérésére, a hatékonyság és a felügyelet fejlesztésére, ezzel is csökkentve a helyszíni kiszállások gyakoriságát” – mondta Kim Polvsen, a Schneider Electric alelnöke, valamint a vállalat digitális szolgáltatásokért és adatközponti szoftverekért felelős divíziójának ügyvezetője.
Az EcoStruxure IT Expert legfőbb előnyei:
- A gyártósemleges, illetve több bérlőt kezelő felügyeleti platform lehetővé teszi az adatközpont-üzemeltetők számára, hogy többek között az áramellátási és hűtési területek lefedésével bővítsék kínálatukat.
- Az IT-szolgáltatók a szerződéssel nem rendelkező ügyfelek számára szolgáltatásként értékesíthetik az egyszerűen telepíthető szoftvert, ezáltal további bevételi forrásokat teremtve.
- A felhőszolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek teljes infrastruktúrája átláthatóvá válik, és olyan adatok állnak rendelkezésre, amelyek segítenek a teljesítmény és a hatékonyság növelésében, valamint a költségek csökkentésében.
- A szoftver teljesítményértékelési, elemzési és riasztási funkciói segítik a problémamegoldást, valamint hozzájárulnak, hogy az üzemeltetők teljes rálátást kapjanak az eszközparkra és az infrastruktúrára.
Szolgáltatások szolgáltatóknak
Hogy az IT-szolgáltatók a maximumot hozhassák ki a platformból és az alkalmazásokból, a Schneider Electric képzett csapatot állított fel a betanításhoz és a sikeres üzemeltetés támogatásához. Emellett az APC Channel Partner Program keretében online oktatás, tanúsítások, a piacbővítést támogató promóciós, értékesítési és marketingeszközök, valamint jutalmazási program is elérhető. Az ügyfelek tápellátási és hűtési problémáinak megoldását pedig a nap 24 órájában hívható zöld szám segíti.
Azok a szolgáltatók, akik bővíteni kívánják szolgáltatásaik körét, igénybe vehetik a Schneider Electric folyamatosan elérhető EcoStruxure Asset Advisor szolgáltatását, amelyen keresztül több mint 7000 szakember áll rendelkezésre a biztonságos üzemeltetés fenntartása és a gyors hibaelhárítás érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Dell EMC PowerEdge MX: moduláris infrastruktúra az informatikai átalakuláshoz
- A show hátterében a a Schneider Electric épületautomatikai és energiamenedzsment-megoldásai
- Virtuálisan a szerver is zöldebb, sőt olcsóbb is...
- Jó adatközpont nélkül megüresednek a mozitermek
- Larry Ellison bejelentette az Oracle legújabb autonóm szolgáltatását
- A Schneider Electricé az év innovatív adatközponti megoldása
- Sok az adat, kevés az ember
- HyperPod: az adatközpont rugalmas gerince
- Így csökkentse adatközpontja villanyszámláját
- Schneider Electric: Nem lehet a nulláról kezdeni
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.