Online ellenőrző felület segít az útdíjbírságok elkerülésében
Az elektronikus útdíj bevezetése óta jelentős problémát okoz a helytelen eszközhasználatból, legfőképp a nem megfelelő tengelyszám beállításából adódó bírságolás. A fizetendő útdíj összege így megnövekszik az útdíjbírságok mennyiségével, ami nem csak anyagi, de jelentős adminisztrációs terhet is jelent a vállalatoknak. Ennek elkerülésére a legnagyobb hazai útdíjbevallási közreműködő olyan online ellenőrző felületet készített, aminek segítségével már okoseszközökön is gyorsan és biztonságosan állítható a tengelyszám. Az i-Cell Kft. megoldása segítségével az ügyfelek bárhol és bármikor használhatják a tengelyszámállítás funkciót, amivel jelentősen csökkenteni tudják az úthasználati költségük mértékét.
Az i-Cell Kft. egyik legrégebbi partnere, Magyarország egyik legnagyobb, mezőgazdasági gépek és alkatrészek forgalmazásával foglalkozó cége, az idén 28 éves Axiál Kft. közel egy éve vezette be az okoseszközön történő online tengelyszámállítás sofőrszintű használatát, aminek eredményeképp a belföldi útdíjköteles szakaszon havonta megtett 170.000 kilométeren egyetlen alkalommal sem fordult elő a tengelyszám beállításának hibája miatti bírságolás. A büntetések megszűnésével nem csak a vállalat költségeinek optimalizálását sikerült megoldani, hanem az erre fordított adminisztrációs idő és teher is jelentősen csökkent. A tapasztalatok szerint a felület használatával nagyságrendileg egy ügyintéző félnapi munkáját tudja ezzel megspórolni a vállalat.
„Az i-Cell-lel történő együttműködésünk 2006-ra nyúlik vissza, így az elektronikus útdíj bevezetésénél sem volt kérdés, hogy kit választunk bevallási közreműködőnek. Jelenleg is az i-Cell által üzemeltetett eszközöket használunk útdíjbevallásra és flottakövetési szolgáltatásra egyaránt. A 13 éve tartó partnerség alatt maximálisan elégedettek voltunk a szolgáltatással, az ügyfélszolgálattal, a terméktámogatással és azzal, hogy az i-Cell minden tekintetben nyitott az innovációra és az egyedi kéréseinket is figyelembe vette a szolgáltatási csomagok összeállításánál. Most 11 autónál használjuk aktívan az ellenőrző felület tengelyszámváltás funkcióját, aminek eredményeképpen nullára redukáltuk a tengelyszámállításból fakadó, éves szinten eddig 7-8 darab bírságot. Ehhez pedig nem volt másra szükség, mint okoseszközökkel felszerelni a sofőröket, akik így bárhol és bármikor frissíthetik az eszköz paramétereit. Mindenkinek ajánlom a felület használatát, hiszen a könnyen kezelhető, letisztult és felhasználóbarát platformon az eszközök megfelelő működését is gyorsan és biztonságosan ellenőrizhetik, aminek segítségével rengeteg bírság és abból fakadó adminisztrációs teher kerülhető el” – mondta Gombás Miklós, az Axiál Kft. logisztikai és szállítmányozási igazgatója.
Az i-Cell 2013 óta folyamatosan szélesíti az útdíjfizető eszközökkel kapcsolatos szolgáltatások körét: tavaly március óta már 2 éves jótállási időt biztosít a készülékekre, továbbá jelentősen bővítette ügyfélszolgálatának és call centerének online és telefonos kapacitását, valamint az OBU S550-es készülékek gyártási és szervizhátterét. A szolgáltatáscsomag kiegészítéseként továbbá a http://obu.ifleet.hu komplex ellenőrző felületen 0-24 óráig ellenőrizhető az eszköz működési állapota, míg országosan a vállalat összesen 23 helyszínen jelen lévő szervizhálózattal áll az ügyfelek és partnerek rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu RunMyProcess és az Okin BPS gyorsítják az IBM Notes digitális átalakulását
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával alakítja át a vevőutat és fokozza a bolti hatékonyságot
- Mesterséges intelligenciával küzdenek az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen
- Már a svéd lengőhinta is ABB technológiát használ
- A holnap konyhája mutatkozik be a CES-en
- Okoseszköz került a fa alá?
- Rekordmennyiségű útdíjfizető eszközt vásároltak idén
- Ha ezt már mind tudja, na akkor áll készen okostelefont ajándékozni a gyereknek
- Mobil gabonaszellőztetővel a nedvesség, hő csökkentéséért
- Együttműködik a programozó iskola és a tévécsatorna
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.