Borbély Alexandra kapta a Vodafone Egyenlőség Díjat a XV. Szóvivő Bálon
A 15. Szóvivő Bál alkalmából Borbély Alexandra színésznő kapta a Vodafone Magyarország Egyenlőség Díját. A díj célja, hogy az egyenlőtlenségek leküzdésére, és e téma fontosságára irányítsa a figyelmet.
Idén második alkalommal adta át az Egyenlőség Díjat a társadalmi egyenlőség iránt elkötelezett Vodafone Magyarország, amelyet a Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületével közösen hozott létre. A díjat olyan magánszemély kapja, aki az alapítók szerint az adott évben életútjával, tevékenységével és példamutatásával a legtöbbet tette a társadalmi egyenlőségért. Az esélyegyenlőséget a Vodafone az élet minden területén elkötelezetten támogatja, mert hisz abban, hogy mindenkinek egyenlő esélyeket kell kínálni. A Vodafone Magyarország és a Vodafone Magyarország Alapítvány kiemelten fontosnak tartja a szerepvállalást a társadalmi egyenlőtlenségek csökkentésének érdekében, és e díjjal is az a célja, hogy a téma fontosságára irányítsa a figyelmet.
A Vodafone Egyenlőség Díjat a XV. Szóvivő Bál zsűrije idén Borbély Alexandra színésznőnek ítélte. A díjazott személyes példamutatásával, erkölcsi tartásával, bátorságával, következetesen csendes és szelíd munkájával és művészi tevékenységével kiemelkedően sokat tett a megkülönböztetés ellen. Felvidéki gyökerekkel rendelkező színésznő életútja felhívja a figyelmet a nem látható hátráltatottsággal küzdők nehézségeire.
„A legfontosabb üzenet, amit szeretnék továbbadni, hogy a kisebbségek bármilyen csoportjába is tartozzon valaki, nem szabad hagynia, hogy mások (elő)ítélete határozza meg az önbecsülését” – nyilatkozta a díj átvételekor Borbély Alexandra. – „Hiszem, hogy a többségtől eltérőnek lenni nem szégyen, hanem érték! Sok erőt és hitet kívánok mindenkinek ahhoz, hogy eljusson a pillanatig – ami nekem már megadatott –, amikor az átok áldássá szelídül!”
„A Vodafone-nál egyértelműnek tartjuk, hogy egyenlő esélyeket kínálunk mindenkinek, és munkatársainkat csak teljesítményük és cselekedeteik alapján ítéljük meg. Az Egyenlőség Díj célja és üzenete hasonló: nem számít, ki honnan jött, milyen hátterű, milyen nemű, milyen vallású, mindenkit egyenlő bánásmód illet meg. A Vodafone vállalati szinten hisz abban, hogy mindenkinek egyenlő esélyeket kell kínálni. Ezért nagy öröm számunkra, hogy második alkalommal adhatunk át díjat olyasvalakinek, akinek eddigi életútja példaként szolgál, és hasonló célokért küzd” – mondta el dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- Évente több ezer nő és gyermek életét mentheti meg Tanzániában a Vodafone mentőtaxija
- Meghosszabbították a jelentkezési határidőt a Vodafone Digitális Díjra
- Díjmentes hívás és 90 GB internet a Vodafone-tól Valentin napra
- Olcsóbb lett az EU-s nemzetközi hívás a Vodafone-nál
- Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb
- Ötödször is piacvezető a Vodafone
- Videósorozat a fiatalok digitális eszközhasználatáról
- Robotprogramozással újít a Vodafone és a Skool
- Idén két Főállású Angyalt is hirdetett a Vodafone Alapítvány
- A Vodafone közzétette a szilveszteri forgalmi adatait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.