Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
Elindult a pályázatbenyújtási időszak a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Díjára, ahol önkormányzatok, szakmai és hagyományápoló szervezetek, helyi közösségek, felelős vállalkozások kaphatják meg a tavalyi évben – a rendezvényektől, a belső és külső kommunikáción át az arculat- és márkaépítésig - hat városmarketing-területen végzett munkájukért, projektjükért, azok kiváló megvalósítását igazoló „Városmarketing gyémánt” védjegyet.
A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére felhívja a figyelmet, s a sikeres marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes gyakorlat elterjedéséhez.
Egy jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!
Hat kategóriában lehet pályázni, a 2018. január 1. és 2019. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát! A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével.
A „ Marketing fővárosa 2019 ” és a „ Marketingaktív megye 2019 ” címet az a település, illetve megye nyeri el, melynek szervezetei, marketing-projektjei sikeres tevékenységükkel a legtöbb „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték. Egyben a díj kiírói keresik és különdíjjal jutalmazzák az év "Városmarketing nagykövetét ", aki a legtöbb pályázatot nyújtja be, ezzel is mutatva elkötelezettségét a városok és a városmarketing irányába.
Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több Városmarketing gyémántot is szerezhet. Ahol több Városmarketing gyémánt gyűlik össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi.
Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet igazgatója, a program felelőse szerint ez évben különösen érdemes figyelni a minősítés megszerzésén túl a további pályázói előnyökre is, hiszen továbbképzési árkedvezmények, konferencia, tudás- és tapasztalatcsere mellett az egyetemisták-középiskolások őszi városmarketing versenyén való partnerségi ajánlat, célzott workshop-lehetőség is várja a pályázókat.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
- Ezek a várható 2019-es marketing trendek
- Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
- Újabb szintlépésre készül a Magyar Marketing Szövetség
- Indul a Digital Masters!
- Nemzedékek és okosodás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.