Van kedvenc webáruházad?
Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.
A díjat a végén az év legkiemelkedőbb internetes kereskedője viheti majd haza KKV és Nagyvállalati kategóriában, valamint keresik a legjobb logisztikával, legjobb felhasználói élménnyel, legjobb omnichanel értékesítéssel működő webáruházat és azt a kereskedőt, aki a legkörnyezetbarátabb szolgáltatást nyújtja. Tavaly az összes internetező 1%-a szavazott kedvenc kereskedőjére, idén a szervezők és szakmai partnerek (az eNET, a Dialogue Creatives, az ECommerce Hungary, az IVSZ, a Reacty Digital és a VeVa közösség) abban bíznak még több internetes vásárló hangot ad majd véleményének.
A díj főtámogatója a Mastercard. „A digitalizáció korát éljük, melyet a folyamatos változás jellemez. Nincs ez másként az online vásárlásnál sem. A fejlődés dinamikus, azonban ma már a gyors és biztonságos kiszolgálás mellett egyre fontosabb, hogy a vásárláshoz pozitív ügyfélélmény kapcsolódjon - a webáruházaknak tartaniuk kell a sebességet az ügyfelek részéről felmerülő új igényekkel” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Az Év Internetes Kereskedője verseny kiváló lehetőség arra, hogy a kereskedők visszacsatolást kapjanak a fejlesztésekbe fektetett munkáról. A felhasználók szavazatukkal fontos visszajelzést adhatnak a webshopoknak, és olyan megoldások létrejöttét ösztönözhetik, melyek megkönnyítik és élménnyé teszik az internetes vásárlást”.
A díj kiemelt támogatója, a Magyar Posta. A Magyar Posta a logisztikai piac egyik vezető szereplőjeként a legnagyobb országos hálózatot és számos csomagátvételi megoldást kínál partnerei számára. „Számunkra elsődleges, hogy a webáruházak a lehető legtöbb információt tudják megadni az ügyfeleknek a szállításról, legyen szó házhoz kézbesítésről vagy fixponti átadásról. Ha egy webáruház sikeres, az nekünk is siker. Közös cél a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztése, és ezen keresztül a fogyasztók igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálása.” - mondta Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta vállalati értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Friss online kiskereskedelmi számok – 2018
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- E-kereskedelmi Körkép 2018: online vásárlás külföldről
- A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás
- Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban
- Minden idők legnagyobb eMAG Black Friday akciója jön
- Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát
- Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.