Elindult az orvosi szolgáltatások online piactere
Elindult az első, átfogó, online egészségügyi foglalási rendszer, a Healhop. Az innovatív magyar startup célja, átlátható információkat adni elérhető kezelésekről, valamint a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban összekötni a betegeket és a minőségi magánegészségügyi intézményeket. A startup elindulásához az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures inkubációs tőkebefektetése járult hozzá.
A Healhop abból a felismerésből született, hogy a betegek világszerte, így már Magyarországon is mind gyakrabban fordulnak az internethez, ha egészségügyi problémával néznek szembe. Az orvos vagy szolgáltató kiválasztása sok utánajárást igényel, még akkor is, ha egyre több információ áll rendelkezésre. A www.healhop.com címen elérhető új internetes felület segít megtalálni a páciens számára leginkább megfelelő kezelést, és néhány kattintással eljuttatni az időpont foglalásig.
A Healhop az első piactér, amely bizonyítja, hogy a magánegészségügyben is működhet a más területeken már megszokott kényelmes, internetes vásárlási modell. Az átláthatóság érdekében a vállalkozás minden orvosi szolgáltatást árának feltüntetésével és tartalmának részletes leírásával együtt jelenít meg. A Healhop folyamatosan frissülő, válogatott ajánlatokkal segíti a felhasználókat a számukra megfelelő orvosi szolgáltatás és intézmény kiválasztásában, és egyben lehetőséget biztosít a foglalásra. Emellett intenzív online promóciós munkát végeznek, levéve ezt a fajta terhet a szolgáltatók válláról. Az úttörő vállalkozás megbízhatóságát a felhasználók értékelései és a Healhop közeljövőben bevezetésre kerülő saját fejlesztésű Kiválósági Tanúsítványa biztosítja.
„Küldetésünk megépíteni azt a hidat, amely összeköti a betegeket és az egészségügyi intézményeket, éljenek bármilyen messze is egymástól” – mondja Kövesdi Gábor, a Healhop ügyvezetője.
A Healhop fejlesztését és üzemeltetését széles nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakértői csapat végzi, amelynek tagjai többek között az egészségügy, turizmus és szoftverfejlesztés területeiről érkeztek.
Az új startup folyamatos fejlesztésének finanszírozási hátterét Széchenyi 2020 program forrásaiból, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures Inkubációs programjának keretében elnyert tőkebefektetés teremti meg.
Kapcsolódó cikkek
- 200 millió forintos befektetést kapott a fix24
- Magyar tech startupok jelentkezését is várja a dubaji FasterCapital inkubációs programja
- Eltűnhet 2040-re a rák és a cukorbetegség?
- Nemzetközi díjat nyert a Drukka Digitals
- AZ ABB Robotika a jövő kórházához fejleszt megoldásokat
- Gyorsabb lesz a net néhány baranyai iskolában
- A Fujitsu MI-alapú technológiával automatizálja az orvosi szövegek kódolását
- Lezárult a Hiventures StartupHER női vállalkozói programja
- Több mint 130 startup jelentkezett az Antenna Hungária startup programjára
- Így játszik egy magyar gamer
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.