Az LG a Microsofttal közösen fejleszti üzleti megoldásait
Az LG Electronics (LG) immár a Microsofttal közösen dolgozik saját autós infotainment- és épületmenedzsment-rendszerein, valamint egyéb üzleti megoldásain. Az LG a 2020-as CES-en jelentette be, hogy a Microsoft Azure felhő- és mesterségesintelligencia-technológiáinak segítségével gyorsítja fel B2B divíziójának digitális transzformációját, ezzel pedig az üzletág növekedését is.
Az LG és a Microsoft egy éve kezdte meg együttműködését azzal a céllal, hogy tovább erősödjön az LG önvezetőautó- és infotainmentrendszer-üzletága. A partnerség révén az LG az autóipari szektoron túl egészen a kereskedelmi szektorig kibővítheti új projektjei fókuszát.
Az LG tovább erősíti épületfelügyeleti rendszereit: az energiafelhasználást irányító megoldását (Building Energy Control, BECON) alkalmassá teszi a HVAC- (azaz a fűtést, szellőztetést és légkondicionálást végző) rendszerek vezérlésére, amelyek még hatékonyabbá válnak az Azure használatával. Miközben már meglévő BECON rendszerét világszerte a Microsoft támogatásával egészíti ki, a vállalat a BECON következő verzióját már a kezdetektől a Microsoft Azure big data és hibrid felhő és AI technológiájával fejleszti.
Az Azure-ral való integráció az LG autós infotainment megoldását is tovább fejleszti. A rendszer, amely a jövő összekapcsolt járműveibe készül, az LG webOS Auto és a Microsoft összekapcsolt autós platformok kombinációjára épül. A webOS Auto következő verzióját az LG további ember-gép felületekkel (human machine interface, HMI) egészíti ki, amelyek elsősorban az autós szórakoztatás élményét és az autóban zajló munka hatékonyságát segítik majd.
Az LG infotainment rendszerei az LG saját virtuális személyiasszisztens-technológiáit a Microsoft, valamint az autógyártók saját virtuális személyi asszisztenseivel integrálják, így számos összekapcsolt szolgáltatást kínálnak a végfelhasználók számára, és egyben a márkaélményt is jobbá teszik. Ezt az innovatív HMI-szoftverplatformot arra tervezték, hogy javítsa az új digitális szolgáltatások üzleti hasznosíthatóságát.
„A Microsoft technológiái kiegészítik az LG B2B megoldásait, amelyek fejlesztéséhez az így megvalósuló szinergiahatás is hozzájárul” — mondta Dr. Lee Sang-yong, az LG járműipari és üzleti megoldások központjának szenior vezetője. „Közös munkánk a Microsofttal hozzájárul B2B üzletágunk versenyképességének erősítéséhez és digitális transzformációjához, ez pedig a jövben divízió fejlődésének motorját jelenti majd.”
„A Microsoft képessé teszi a mobilitási iparágban tevékenykedő vállalatokat arra, hogy digitálisan átalakuljanak és új üzleti lehetőségeket tárjanak fel” — mondta Sanjay Ravi, a Microsoft autóipari divíziójának elnöke. „Az LG előmozdítja az innovációt és úgy kínál új hozzáadott értékkel bíró szolgáltatásokat ügyfeleinek, hogy közben kiépíti saját digitális képességeit és adatvezérelt kultúráját.”
Kapcsolódó cikkek
- Lenyűgözték a CES látogatóit az LG látványos OLED installációi
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- Az LG 14 új OLED televíziót mutat be a 2020-as CES-en
- Az Ericsson és a Microsoft együttműködése gyorsíthatja fel a hálózatba kapcsolt járművek fejlődését
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Különleges növénytermesztő készüléket mutat be az LG
- Az LG az okoshűtők új generációjával a jövő konyhájába enged betekintést a CES-en
- Az LG minőségi hangprojektorokat vitt a CES-re
- Munkához és játékhoz is ideálisak az LG 2020-as Ultra monitorai
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.