Instagram Live szériát indít az HBO
Április 16-tól kéthetente a rajongóké a főszerep az HBO Magyarország Instagram oldalán. A tervek szerint két hetente jelentkező “Élőben otthonról” széria a hazai kulturális élet egy-egy szereplőjének ad lehetőséget, hogy személyesen beszélgethessenek a rajongóikkal. Ezúttal bármit lehet kérdezni, kedvenc forgatási élményeiktől kezdve színházi és egyéb munkásságukon át hobbijaikról, vagy épp a #maradjotthon alatt eltöltött időről. A rajongók akár élőben is kérdezhetnek az HBO Instagram oldalán.
Elsőként Döbrösi Laura csatlakozott a felkéréshez: “Mindig is imádtam a közönséget, öröm nekik örömet okozni, akár egy villamosos szelfivel, akár egy kis beszélgetéssel. Ebben az elszigeteltség időszakában felértékelődik a találkozás élménye. Ezért voltam különösen boldog, amikor megkeresett az HBO ezzel a szuper feladattal.” – mondta az Aranyélet, a Félvilág és az Örök tél színésznője.
A sorozat későbbi részeiben olyan ismert emberekkel is találkozhatunk, mint Ónodi Eszter (Aranyélet, a Katona József Színház színésze) vagy épp Rajkai Zoltán (Bradley Cooper és Mark Ruffalo állandó magyar hangja). A további részvevőkkel később jelentkezünk.
Az első adás április 16-án, csütörtökön 18 órakor kezdődik az HBO Magyarország Instagram oldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Küldd a nagyit az Instagramra!
- Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától
- Új Instagram adathalászat!
- Ingyen HBO fél évig
- Veszélyben az Instagram fiókunk- újabb adathalász támadások
- Új vígjáték sorozat indul az HBO GO-n
- Emberi Jogi díjra jelölték a magyar HBO új dokumentumfilmjét
- Az HBO új sorozata bemutatja a 2014-es gázai háború előzményeit
- Augusztus 21-én debütál az HBO Nordic nagyszabású új sorozata
- Négyrészes dokumentum sorozat indul az HBO GO-n az Athletico Madrid volt tulajdonosáról
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.