Befejeződött az Ecommerce Revolution első évada

forrás: Prím Online, 2020. november 19. 19:32

Befejeződött a webáruház-tulajdonosoknak szóló Ecommerce Revolution üzleti valóságshow első évada. A digitális ügyfélélmény optimalizáció témáját körbejáró hat részből álló szériát október 6-án indította az OptiMonk, ami november 9-én a záró epizóddal véget ért. Az első évad producere Máté Krisztina volt. Arról egyelőre nem született döntés, hogy készül-e második évad.

A tévéműsor-minőségű online valóságshow négy webáruházról szól, amelyek irányítását harminc napra szakértő mentorok veszik a kezükbe, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon.

 

„Egyre nehezebb sikereket elérni a nagy e-kereskedők és webplázák árnyékában. Aki végignézi az epizódokat és a szakmai prezentációkat, annyi tudáshoz juthat, mint egy intenzív tanfolyamon, elkerülheti a legnagyobb hibákat és lényegesen megnő a siker esélye” – mondta Zilahi Krisztián az Ecommerce Revolution házigazdája, online marketing szakértő.

 

Stábértekezlet Máté Krisztinával

 

A műsor házigazdái mellett, olyan elismert szakértők osztják meg a tudásukat, mint Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója, vagy Kulcsár Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója.

 

„A műsor hat részét eddig összesen 12 ezer alkalommal tekintették meg, ami annak fényében, hogy mintegy 15 ezer webshop lehet ma Magyarországon, biztató eredmény. Az év végéig szeretnénk a lehető legtöbb webshop tulajdonoshoz eljuttatni a műsort. Ezt követően összegezzük a visszajelzéseket, statisztikákat, és döntünk a folytatásról” – értékel Zajdó Csaba, az OptiMonk alapítója, az Ecommerce Revolution digitális ügyfélélmény szakértője.

 

Hozzátette: máris rengeteget tanultunk és sok mindent másképp csinálnánk a második évadban. Egy dolgot azonban biztos nem változtatnánk, újra Máté Krisztinát kérnénk fel a produceri feladatokra.

 

Az első évad adásai a https://ecommercerevolution.hu címen láthatók.

 

Fotó: Ecommerce Revolution

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01