Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak

forrás: Prím Online, 2021. szeptember 23. 15:55

Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ahogy a rendelkezésre álló eszközök tárháza is. A kereskedők számára a webshop létrehozása és optimalizálása manapság az első napirendi pontok között szerepel, hiszen az értékesítés jelentős része átterelődött az online térbe. A kiélezett versenyhelyzetben elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés a látogatók kiszolgálása, a kimagasló felhasználói élmény elérése és nem utolsó sorban a forgalom növelése érdekében.

 

  •     Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ezért érdemes kihasználni a rendelkezésre álló hatékonyságot növelő eszközöket.
  •     A Yuspify ajánlórendszere már elérhető az egyik legnagyobb magyar webshop motor, az Unas felhasználói számára.
  •     A termékajánló dobozok elhelyezése akár 10-12%-os bevételnövekedést eredményezhet az adott webáruházban.

 

A Yuspify egy olyan mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amely segítségével a webshopok tetszőleges pontjaira – akár a kezdőoldalra, de a választott termékek oldalaira és a kosároldalra is – személyre szabott termékajánló dobozokat lehet elhelyezni. Legfontosabb funkciójuk, hogy használatukkal a webáruházak látogatói a számukra aktuálisan legrelevánsabb ajánlatokat kapják.

 

Ezek a dobozok nem csupán az oldalon tartják a felhasználókat, hanem átlagosan 10%-os többletbevételt is hoznak. A rendszer folyamatosan tanuló algoritmusokat használ, ezért tökéletesen automatizáltan működik. Minden egyes ajánlódoboz teljesítménye külön is mérhető, így naprakészen követhetők az eredmények.

 

A Yuspify ajánlórendszer már elérhető az egyik legnagyobb magyar webshop motor, az Unas felhasználói számára is. A platformon jelenleg mintegy 7000 magyar webshop fut, a hazai webáruházak 20%-a Unas rendszerben működik és már több mint 773 millió terméket rendeltek az oldalakon keresztül.

 

 

Az együttműködés már hónapok óta tart, valamint a cég közös kampányokon is dolgozik kifejezetten az Unas felhasználók részére. A Yuspify ajánlórendszere könnyedén, pár perc alatt, mindössze 3 lépésben integrálható az Unas webshopokkal. Mivel egy webshop üzemeltetését gyakran maga a tulajdonos végzi, így az integráláshoz nem szükséges programozói tudás. “Nagyon örülünk a közös munkának, különösen azért, mert így az Unas-szal való együttműködés miatt már egy bővülő ügyfélkörrel közösen tudjuk továbbfejleszteni, hogyan tud a Yuspify mesterséges intelligenciája a leghasznosabb lenni az eCommerce vállalkozók számára.” – monda el Herbszt György, a Yuspify termékmenedzsere.

 

"Az Unas rendszer működtetése során elsődleges szempontunk, hogy minél több olyan integrációt kapjanak a webáruház üzemeltetők, amivel hatékonyabbá tehetik a munkájukat és növelhetik a bevételüket. Külön öröm számunkra, ha a beépített szolgáltatás mesterséges intelligenciára épül, és valamilyen részfunkciót automatizál. Ilyen a Yuspify ajánlórendszere, amit jó szívvel ajánlunk az ügyfeleinknek." – szögezte le Kóczán Tamás, az Unas alapítója és ügyvezetője.

 

Az ajánlórendszer sikerét bizonyítja, hogy dobozaikat többek között olyan webshopot üzemeltető cégek is alkalmazzák, mint a Vatera, a Libri Bookline, a Pepita vagy a Meska.

 

A Yuspify ráadásul most kedvezményt is ajánl az Unas felhasználók számára. Az összes webáruház tulajdonos figyelmébe ajánljuk, hogy ha 2021. szeptember 30-ig regisztrálnak, akkor 3 hónapon keresztül havi 20% kedvezményt kapnak a Yuspify ajánlórendszer díjából. Az integráció csupán néhány percet vesz igénybe, és egy 2 hetes díj- és kötelezettségmentes próbaidőszak során megfigyelhetik a csomag pozitív hozadékát.

 

A díjmentes regisztrációra az alábbi linken van lehetőség.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05