Elindult a jelentkezés a Technology Fast 50-re
A Deloitte ismét meghirdette Technology Fast 50 Central Europe programját: a technológiai szektor leggyorsabban növekvő vállalatait rangsoroló, elismert regionális program idén 24. alkalommal kerül megrendezésre. A Fast 50 mind a már befutott, mind a feltörekvő technológiai vállalatoknak biztosít platformot arra, hogy bemutassák vezető iparági pozíciójukat.
A Deloitte elindította a "Technology Fast 50 Central Europe" 2023-as kiadásának a jelentkezési időszakát, melyre az alábbi közép-európai országokból várják a jelentkezőket: Albánia, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Csehország, Észtország, Magyarország, Koszovó, Lettország, Litvánia, Észak-Macedónia, Moldova, Montenegró, Lengyelország, Románia, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia.
A tavalyi évhez hasonlóan idén is több kategóriában lehet nevezni: a fő Fast 50 kategórián kívül a Companies to Watch és az Impact Stars kategóriákban a kisebb, feltörekvő cégek kerülnek elismerésre, de idén is kiosztják a tavaly elindított CE Tech Rocketship! díjat is, melyet a program regionális partnerével, a Google Cloud-al közösen ítél oda a Deloitte a legnagyobb üzleti potenciállal rendelkező Fast 50 jelentkezőnek.
"Évről évre nagy örömöt jelent számunkra, hogy díjazhatjuk a kiemelkedő növekedést elérő helyi vállalkozásokat, akik az elmúlt évekre jellemző bizonytalan gazdasági környezetben is sikeresen fejlesztették cégüket. A Deloitte Technology Fast 50 Central Europe listáján szereplő vállalatok mindannyiunk számára betekintést nyújtanak a régió gyorsan növekvő technológiai iparágába, innovatív megoldásaikkal és vállalkozó szellemükkel fontos, globális kérdésekre és problémákra nyújtanak megoldást." – mondta Kóka Gábor, a Deloitte Technology Fast 50 magyarországi vezetője.
További információk a 'Technology Fast 50 Central Europe' programról:
A Deloitte 'Technology Fast 50 Central Europe' program az elmúlt évek alatt elért százalékos árbevétel-növekedés alapján rangsorolja az 50 leggyorsabban növekvő állami vagy magántulajdonban lévő technológiai vállalatot, az összes kapcsolódó iparágban – kommunikáció, környezettechnológia, fintech, hardver, egészségügy és élettudományok, média és szórakoztatás, szoftver. Az idei rangsor a 2019 és 2022 közötti időszak bevételeit elemzi, a program hivatalos regionális technológiai partnere a Google Cloud ezzel együtt már harmadik egymást követő évben.
A jelentkezési folyamat 2023. augusztus 31-én zárul. A rangsor eredményét 2023. november végén hirdetik ki. További részletek és a jelentkezési felület elérhető a Deloitte Technology Fast 50 Central Europe weboldalán: www.deloitte.com/cefast50
Kapcsolódó cikkek
- A technológia vezetőkből lesznek a jövő vezérigazgatói
- Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
- Paradigmaváltást hoz a Data Mesh a technológiai adatplatform területén?
- A jogalkotás csak lohol a technológia után – mi vár Európában a ChatGPT-re?
- Hogyan alakíthatja át az adatokat pénzzé az adatvizualizáció segítségével
- Felelősségteljes mesterséges intelligencia fejlesztés – jó úton járunk?
- Sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem
- A felhő gyors és kényelmes, de hogyan lesz biztonságos?
- LEO-műholdak: zsákutca vagy forradalom a szélessávú internetben?
- AI megoldás segítheti a vállalatokat dekarbonizációs céljaik megvalósításában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.