Az Aleph egyesíti globális márkáit
A vállalat One Brand kezdeményezése hazai szinten a Httpool by Aleph-et érinti, továbbá erős növekedési platformot teremt a piaci terjeszkedéshez, a több szolgáltatásra kiterjedő kereszt-értékesítéshez, és a stratégiai felvásárlásokhoz.
Az Aleph Group, Inc. elindítja "One Brand" nevű kezdeményezését, amely egyedülálló márkakínálatát – Httpool by Aleph – az Aleph név alatt egyesíti.
Az Aleph szakértelme abban rejlik, hogy hirdetők ezreit fogyasztók milliárdjaival kapcsolja össze világszerte, és a digitális hirdetések által piacokat teremt a helyi vállalkozások számára a növekedéshez. A csoport több, nagyrészt regionális márkája a Httpool, az IMS Internet Media Services, az Ad Dynamo és a Connect Ads volt, illetve a világ vezető platformjai, hirdetői és ügynökségei számára kiváló reklámtechnológiai partnerként szolgált.
A Buenos Aires-i és dubaji székhelyekkel rendelkező Group jelenlegi intézkedése alapján azonnal átnevezi a Httpool by Aleph-et Magyarországon, valamint a márkák többségét* Aleph-re, és ezzel egy egységes, globális, helyi szakértőkből álló ökoszisztémát hoz létre. Ez az Aleph középtávú növekedési stratégiáját is támogatja: a vállalat célja 2026-ra, hogy több mint 60 vezető digitális platformmal legyen partner, amelyeket támogatva innovatív hirdetési megoldásokat kínál az ügyfeleknek több mint 150 országban. A One Brand kezdeményezésen keresztül az Aleph lehetővé teszi a sikeresebb együttműködést és tudásmegosztást, erősíti a szakmai fejlődést, valamint további lehetőségeket kínál, hogy Magyarországon is egy teljes szolgáltatáscsomag legyen elérhető. Emellett olyan platformot teremt az Aleph számára, amellyel megerősíti pozícióját az országban, új régiókban terjeszkedhet, felgyorsíthatja a növekedést, és megvizsgálhatja a stratégiai céljaihoz igazodó felvásárlási lehetőségeket.
A kezdeményezés segíteni fogja az Aleph-et abban is, hogy az elmúlt években világszerte és Magyarországon is elért kézzelfogható eredményekre építhessen. 2021 óta a cég 90 piacról 150-re bővült, jelenleg öt kontinensen tevékenykedik; és több mint 45 partnert szolgál ki a digitális szakértők elkötelezett csapatával világszerte.
„Az Aleph-nél nem csupán a márkanévváltás kedvéért változtatunk. Izgalmas új fejezetet kezdünk, amely szakértőinket és saját technológiánkat egyetlen erős márka, az Aleph alá gyűjti. Ez a célja a One Brand kezdeményezésünknek – egy stratégiai irány egy egységes jövő felé, ahol globális szakértelmünk lehetővé teszi, hogy páratlan értéket nyújtsunk partnereinknek, a hirdetőknek, ügynökségeknek és kis- és középvállalkozásoknak, miközben segítjük növekedésüket” – mondta el Novák Péter, az Aleph Magyarország ügyvezető igazgatója.
A vállalat nemrégiben indította el két különálló platformját: az Aleph Express-t, amely a kis- és középvállalkozásokat támogatja a feltörekvő országokban, valamint az Aleph Payments-et, a vállalat nemzetközi fizetés és hitelminősítési egységét, amelyek sikerességét szintén támogatja a One Brand kezdeményezés.
______________________________
* A Social Snack, a The Mediam Group, a Clever Ads és a Wise.Blue egyedi márkaként, az Aleph Group, Inc. részeként működik tovább. Az Aleph szerződéses jogalanyai változatlanok maradnak.
Kapcsolódó cikkek
- A Httpool by Aleph lett a Microsoft Advertising közép- és kelet-európai képviselője
- Partnerséget jelentett be a Pinterest és a Httpool by Aleph
- Novák Péter érkezett a Httpool by Aleph magyarországi csapatának élére
- A Httpool by Aleph lett a Meta magyarországi sales partnere
- Megváltoztatta a digitális hirdetések világát az EY Az Év Üzletembere világverseny győztese
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.