A bajnokok ligájában a Schneider Electric
A Bajnokok (Champions) közé sorolta a Canalys kutatócég az idén első alkalommal kiadott „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” elemzésében a Schneider Electricet a partneri ökoszisztémájában és a szervezet egészén belül a fenntarthatóság előmozdításában elért eredményeiért. A Schneider Electric egy új SaaS megoldást is bemutatott, ami segít a vállalat értékesítési partnereinek a klímavédelmi törekvéseik gyorsabb megvalósításában.
Idén első alkalommal készítette el a Canalys kutatócég tanulmányát arról, hogy hol tartanak a világ meghatározó vállalatai a teljes értékláncukat figyelembe véve a fenntarthatósági törekvések megvalósításában. A „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” című elemzésben négy kategóriát határoztak meg attól függően, hogy az egyes cégek mennyire tekinthetők vezetőknek ezen a területen, illetve mennyire gyorsak, lendületesek a céljaik valóra váltásában. A fenntartható üzleti ökoszisztéma létrehozásában leginkább élen járó cégek kerültek a „Champions” kategóriában és ezen vállalkozások közé sorolta a Canalys a Schneider Electricet, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalatot is.
A fő értékelési kritériumok közé tartozott a vezető szerep a fenntarthatósági törekvésekben, a cég saját fenntarthatósági stratégiája, az adatok átláthatósága, az előrehaladás és az átalakulás üteme, valamint a partnerek véleménye. A Schneider Electric amellett, hogy a klímabarát működést és létesítmény üzemeltetést támogató termékek, valamint épületvezérlési és energetikai megoldások sokszínű portfólióját kínálja, aktív szerepet vállal a dekarbonizációs stratégiák kialakítására és fejlesztésére törekvő partnerei támogatásában szakértelme megosztásával, például képzések formájában.
A vállalat az elmúlt évben az energiapiaci helyzet gyors változásaira reagálva még nagyobb figyelmet fordított az energiahatékonyságra termékeiben és partnerei támogatásában egyaránt. A cég a partnereknek nyújtott támogatással segítette őket az ügyfeleik számára energiafelmérések és -auditok kidolgozásában, valamint olyan kezdeményezésekkel is támogatta erőfeszítéseiket, mint az új mySchneider IT partnerprogram, a partnereknek szóló fenntarthatósági iskola és a fenntarthatóságot felvállaló partnereket és beszállítókat díjazó Sustainability Impact Awards.
A Schneider Electric újabb lépése a partnerei klímavédelmi törekvéseinek támogatásában a közelmúltban bemutatott Zeigo Activate nevű megoldás. Az előfizetéses modellben elérhető szoftver mint szolgáltatás (Saas – Software as a Service) eszköz révén a vállalat partnerei kiszámíthatják, mérhetik és elemezhetik a szén-dioxid-kibocsátást, majd pontos, elérhető dekarbonizációs célokat tűzhetnek ki, és személyre szabott stratégiát dolgozhatnak ki a fenntarthatóság javítására.
Kapcsolódó cikkek
- Energiamegtakarítással törhetne Budapest az élre
- A világ első hűtőszekrénye 70 százalékban újrahasznosított műanyag belsővel
- Új vezető a Schneider Electric hazai Secure Power csapatánál
- 40%-kal estek vissza a klímatechnológiai beruházások 2023-ban
- Energiahatékonysági kihívásokkal küzd a mobil távközlés és az IKT szektor
- Így csökkentheti az ipar a globális szén-dioxid-kibocsátást
- Schneider Electric megoldásokkal lesz még energiahatékonyabb a Decathlon Horvátországban
- Siemens-kutatás: egyre jövőtudatosabbak a magyar vállalatok
- Ismét a világot megváltoztató cégek között a Schneider Electric
- Kevésbé aggódnak a magyarok a klímaválságon, mint a globális átlag
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.