BMC-konferencia: üzletkritikus rendszermenedzselés
Az e-business infrastruktúra-kezeléséről a BMC Patrol nevű megoldása kapcsán volt előadás.
Az adatbiztonság növelésének BMC módszereiről és az üzleti elérhetőségnek a BMC Service Level Managementtel (SML) való biztosításáról szóló előadó hangsúlyozta a mentés utáni helyreállítás kiemelt jelentőségét. A váratlan leállások 80%-át szoftverlogikai hiba vagy az operátor emberi hibája okozza a Gartner felmérése szerint.
A BMC prioritásai: biztosítani kell, hogy minden érvényes adatunkat mindenkor vissza tudjuk állítani, minimális adatvesztéssel, a maximális back-up és recovery teljesítményhez csaknem azonnali mentést és visszaállítást kell elérni. Ezt a költséges eljárást egybe kell vetni a költségvetési előirányzatokkal, 24 órás rendelkezésre állásnál elkerülhetetlen a kompromisszumoktól mentes megvalósítás. Mindig a kezelhetőséget és folyamatosságot kell szem előtt tartani.
Kapcsolódó cikkek
- Összefog a Cisco, az EMC és a Microsoft az adatok védelmére
- A Pointsec PC 6.2 adatvédelem már Windows Vista-n is
- A szervezetek nem tudják szavatolni a személyes adatok biztonságát
- Pointsec termékekkel erősödő Check Point
- Titkos amerikai katonai anyagok hozzáférhető FTP-szervereken
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Jogtalanul gyűjt adatokat az FBI
- A Google az adatvédelem ellensége
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás