Virtuális légfrissítés

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. november 15. 18:51
Légiesen könnyed elemekben bővelkedő promóciós site-tal és interaktív hirdetésekkel támogatja az Ambi Pur Car autós légfrissítő piaci bevezetését a Sara Lee. Az offline reklámkampányt kísérő internetes megoldásokat a Kirowski tervezte és fejlesztette.
A Magyarországon újszerű termék a gépkocsivezetõk széles köréhez szól, ezen belül a dohányosok számára külön változat is készül belõle. A kampány szlogenje ("Az autó illata") kijelölte az online megjelenés értékvilágának határait is: a Flash-alapú weboldal így lett egyszerre tényszerű és könnyed. Ennek megfelelően a praktikus információk - az autó komfortjáról, a termék használatáról és az autónyerést vagy tesztvezetést ígérõ akcióról szóló részek - is emelkedettebb vizuális keretet kaptak, a felhasználót fogadó animációtól kezdve - amelyből kiderül, hogyan változtatja az Ambi Pur Car a lehangoló, őszi ónos esőt friss, tavaszi virágesővé - a rendhagyó kettős navigációig.

"Egy promóciós microsite terjedelme nem haladhatja meg a befogadható mértéket, de nem is a méret a lényeg: ezt a projektet a design teszi naggyá. A webes környezet lehetőségeinek kitágítását jelenti, amikor vizuálisan is átélhetővé tesszük az illat élményét" - árulta el Kelemen Csaba, a Kirowski chief art directora.

A felhasználók többek között dörzsölhető illatmintát vagy illatorgiára szóló felhívást küldhetnek e-cardon, illetve letölthetik a képernyővédőt és a termék reklámfilmjét is. Rövid teszt segítségével a látogatók személyre szabott tanácsot kaphatnak arról, milyen illat is illik személyiségükhöz, és akár értékes nyereményhez is juthat, aki részt vesz az online játékban.

"Az Ambi Pur termékeket a kiváló minőség mellett az innovatív megoldások is jellemzik" - indokolja Szabó Andrea, a Sara Lee marketingmenedzsere az új médiumban való megjelenést. "Ez az első alkalom, hogy online hirdetéseket is használunk, mellyel a célcsoport még pontosabb elérésére számítunk. Ez egyfajta teszt is: ha beváltja reményeinket, akkor a jövőben bátrabban nyúlhatunk a hirdetés, illetve promóció ezen formájához."

A Kirowski által tervezett és kivitelezett, a site-ot bevezető, valamint a promóciót népszerűsítő online kampány során felhasznált interaktív reklámeszköz, a multilinkes flashbox meghatározó vizuális eleme maga az Ambi Pur Car készülék, ami az egér segítségével - hasonlóan a tényleges használat esetében az illatintenzitás változtatásához - mozgatható. A megjelenő szövegek a microsite meghatározó tartalmi egységeire hívják fel a figyelmet: a felhasználó így előre kiválaszthatja, hogy hová érkezzen a kattintás után.

A klasszikus bannerhirdetéseken kívül a felhasználók a kampány ideje alatt a vezess.hu és a totalcar.hu autós oldalakon az Ampi Pur Car által szponzorált autóstesztekkel is találkozhatnak.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01