Burger King-eBay akció az USA-ban: CD-t, jegyet a sült krumplihoz
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. november 15. 22:17
Az USA második legnagyobb gyorséttermi hálózata, a Burger King Whopper szendvicsei és menüi felfuttatása érdekében egyezséget kötött az eBay online aukciós céggel, melyen belül a vásárláskor szerzett pontokkal hanglemezekért, koncertjegyekért licitálhatnak a vásárlók.
A jövőre induló terv európai és magyarországi bevezetéséről még nincs hír, egyelőre az USA 8400 Burger King gyorséttermében lesz hozzáférhető. A megoldás az első a maga nemében, ilyen típusú szövetséget még soha nem kötött gyorséttermi lánc, az egyéves akcióban 1 millió vevőre váró terméket ajánlanak fel az eBayen. A Burger King a játékokkal, helyszínen megkapható ajándéktárgyakkal operáló McDonalds-szal ellentétben nagyon nyitott az internetre, néhány hete az AOL-lal kötöttek egyezséget, a Burger King vásárlói az AOL speciális szolgáltatásait is igénybe vehetik, mint a kiadással, rádiózással, zenével és filmmel, foglakozó weboldalak.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámokra is lehet majd licitálni az eBay-en
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek