Robbanás előtt az e-mail marketingpiac
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. november 22. 21:07
Mértéktartó előrejelzések szerint dinamikus növekedés előtt áll az e-mail marketingpiac. A vállalkozások döntő hányada bekapcsolódott az internetbe és nő az egyéni felhasználók száma is. Magyarországon 2-3 millió e-mail cím van, s több ezerre tehető a magán-, illetve a vállalati célú hírlevelek száma. A termékeket és szolgáltatásokat kínáló cégek egyre inkább az e-mail marketing felé fordulnak.
Melyek az e-mail használatának nemzetközi és hazai tapasztalatai? Miként szervezzük e-mail kampányunkat, melyek a hatékony reklámlevél írásának fortélyai? Miként tudunk ügyfeleinkből hírleveleink segítségével közösséget létrehozni, erősítve ezzel cégünkhöz való kötődésüket, költséghatékonyan növelve eladásainkat? Ezzel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség 2001. december 5-én, immár tizenegyedik konferenciáján, Üzlet az Interneten sorozata keretében, melynek címe E-mail/Newsletter Marketing 2001. A konferencia részletei a www.digitel2002.hu/annbt/e-mailkonferencia.html webcímen tekinthetők meg.
Kapcsolódó cikkek
- Hol érdemes elhelyeznie hirdetését?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon