Elektronikus lojalitás
Farkas Eszter, 1999. augusztus 16. 10:06
A Hewlett-Packard Company (NYSE: HWP) és a BroadVision Inc. (NASDAQ: BVSN) a mai napon bejelentette, hogy kiemelt stratégiai együttműködést alakít ki a HP elektronikus kereskedelmi szolgáltatásainak támogatására. Az együttműködés keretében a HP és a BroadVision elektronikus kereskedelmi és knowledge-management (tudásbázis-kezelő) megoldások új generációjának közös kifejlesztését és értékesítését tervezi.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- HP Linux alapú ultra-hordozható noteszgép
- 8,9" ultra-hordozható noteszgép a HP-tól
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- A dokumentumautomatizációs piac meghódítására készül a HP
- HP asztali gép flash SSD meghajtóval
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?