Call center, tele-sales, CRM
Középpontban a piacbővítés új eszközei
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. június 12. 07:07
Az Online Marketing Ügynökség http://www.oma.hu/ június 25-i konferenciáján arra keresi a választ, hogy a vállalaton belüli, illetve az önálló call centerek milyen technikai lehetőségeket adnak a felhasználók kezébe, milyen segítséget nyújthatnak a kereskedelmi munkában?
Kihelyezhető-e és ha igen milyen mélységben a kereskedelmi munka a vállalkozáson kívülre? Hozhat-e eredményt és miként használható fel az értékesítő munkában egy egységes és naprakész ügyfél adatbázis, s milyen módon elemezhetők a meglévő adatok és állíthatók az eredmények egy hatékonyabb marketing-munka szolgálatába?
A téma igen sok gazdasági ágban aktuális, a médiahirdetéstől kezdve, a bankokon, biztosítókon át az autós, gyógyszeripari-, informatikai cégekig bezárólag igen széles az új eszközök felhasználási területe.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus