TeleKampány visszaszólhat a választó
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. augusztus 29. 11:57
A GLOBALteleCOM Bt. új telemarketing-szolgáltatással jelentkezik a 2002-es önkormányzati választásra. A képviselő-jelölt felhívását, hangüzenetét a rendszer egyetlen estén több ezer telefonos lakásba képes eljuttatni úgy, hogy az üzenet meghallgatása után a választó - egyetlen gombnyomás nélkül - visszaüzenhet.
Az már jó ideje ismert lehetőség, hogy az előre rögzített felvételt egyidejűleg több hívószámra küldi el az ilyesmire alkalmas automata telefonközpont. A GLOBALteleCOM saját fejlesztésű TeleKampány rendszere is így működik, azonban az üzenet bejátszásának végeztével automatikusan átkapcsol felvételre, és rögzíti a hívott fél mondandóját. A választói üzenet egy központi hangpostafiókba kerül. Ezt követően a rendszer azonnal egy e-mail vagy SMS-értesítést küld a kampány szervezőjének. A központi hangpostafiók feltárcsázásával - a jelszó megadása után - a választó üzenete meghallgatható. A rendszer értékes statisztikai adatokat is nyújt, melyekből válaszüzenetek nélkül is jól lehet következtetni a fogadtatásra. A TeleKampány szolgáltatás hívásrendszere az Avaya új IP Office kommunikációs központjára épül, ennek köszönhetően a teljes kampány egy hívásra eső költsége nem éri el egy átlagos mobilhívás árát sem. A TeleKampány szolgáltatás vállalkozók, társaságok számára is rendelkezésre áll.
- A rendszer egy műszaki lehetőség - mondta a spamtörvénnyel kapcsolatos aggodalmunkra Lelekács Sándor, a GLOBALteleCOM vezetője -, azt, hogy használata ne sértse az elektronikus üzenetekkel kapcsolatos tavaly decemberi törvényt, a kampány szervezőjének kell biztosítani, például úgy, hogy csak azoknak megy üzenet, akik erre egy előzetes postai kampány során felhatalmazást adtak.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- RAD-újdonság a CeBIT-en
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank