További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- RAD-újdonság a CeBIT-en
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
- Call center 2006
- Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
- A rendszerbiztonság a hatékony személyazonosság-kezeléssel kezdődik
- BT: hívásirányító megoldás a Microsoftnak
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- Már a Siebel ügyfelei is kihasználhatják a Linux platform előnyeit
- A Microsoft a hét végén mutatja be ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerének következő verzióját
- A BT szerződést kötött a Call Center Poland-dal
- Egységes ügyfélszolgálati rendszer három debreceni szolgáltatónál
- Ericsson: multimédiás ügyfélkapcsolati központ biztosítótársaságnak
- A Sun bevezeti a világ legnagyobb SAP-alapú ügyfélszámla-kezelési rendszerét
- Csúcstechnológiai kommunikációs beruházás a MÁV-nál
- A Mol nyerte el a Cisco Navigátor vándordíjat
- Cisco IP alapú Call Center szolgálja a Merloni Indesit ügyfeleit
- Az SAP élre tört az SRM-alkalmazások piacán
- Ügyfélközpontúság - BEA platformon
- Partnering 2004: konferencia az ügyfélkapcsolatról
- A CRM piac Magyarországon 2003-ban
- Euronet - IBM - Genesys: Kulcsrakész Contact Center csomag
- Új NextiraOne Call center a Budapest Bankban
- Ügyfél-támogatási szolgáltatások szakmai délután a HP-nál
- Call Center Oscar díj, banki Call Centerek Magyarországon
- Megújult call center a Marketlinknél
- Kontaktcenter kis- és közepes vállalatoknak
- SAP integrált CRM-megoldás a Samsungnál
- Call center, tele-sales, CRM
- Kultúraváltásra várva
- Stratégiai együttműködés a telefonos operátorképzés területén
- Internet-alapú tudakozódási rendszer
- Ügyfélkapcsolati megoldások: SAP-KFKI Isys együttműködés
- A Montana-Bross Holding együttműködésének eredménye: digitális titkárnő
- Ügyfélért ügyfélként