Call center 2006

forrás Prim Online, 2006. október 3. 14:03
Az őszi szakrendezvények sorában újdonság erejével hat az IIR október 10-ei konferenciája (2006. október 10-11., Hotel Mercure Buda), amely szektorsemleges formában mutatja be a call centerek üzemeltetése terén fennálló technológiai újdonságok alkalmazását és a bennük rejlő lehetőségeket.
A résztvevők megismerhetik a legszámottevőbb fejlesztési irányokat, trendeket, ugyanakkor a kapcsolódó szaknapon a nagy érdeklődésre számot tartó értékesítési és kintlévőség kezelési /outbound hívások/ jellemzői kerülnek bemutatásra.

Részletes program és regisztráció:
http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=307&PHPSESSID=e1dca9f786bc47d48b21d8088f860c16
Kulcsszavak: konferencia call center

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55