Montana: MonDoc-bevezetés a BM-en
A MonDoc bevezetésének célja az volt, hogy a BM gazdasági főigazgatóság igazgatási osztályán működő papír alapon történő iktatási rendszerét egy korszerű számítógépes eszközökkel történő elektronikus megoldás váltsa fel.
A Belügyminisztérium gazdasági főigazgatóságánál a Montana által bevezetett MonDoc rendszer tartalmaz partnernyilvántartó adatbázist, tudásbázist és termékinformáció nyilvántartására alkalmas adatbázist. A rendszer mindemellett egy csoportmunka-támogató rendszer, melynek egyik lényeges funkciója, hogy támogassa a felhasználók közös tevékenységét. Az Iratkezelő modul lehetővé teszi a dokumentumok, illetve dokumentum jellegű elektronikus iratok létrehozását, tárolását, visszakeresését, továbbítását, lehetővé téve az iktatáshoz kapcsolódó munkafolyamat követését, rögzítve a dokumentum fizikai elhelyezkedésének helyét is.
Kapcsolódó cikkek
- A MonDoc System már HP Integrity környezetben is
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- MonDoc iratkezelés a KIPSZER FT. Zrt.-nél
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- MonDoc, Quality IT, InfoVadász: a sikeres Montana pillérei
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- A Montana irat- és dokumentációkezelő rendszere alkalmas közintézmények számára is
- A MonDoc System: az év legjobb nagyvállalati Microsoft alkalmazása