Kontaktcenter kis- és közepes vállalatoknak
Az ECC az Euronet saját fejlesztésű, három részből álló termékcsaládjának része. Az ügyfelekkel történő telefonos és internetes kapcsolattartás informatikai hátterét az ECC biztosítja, az ügyfelek adatainak és az azokkal kapcsolatos kereskedelmi, ügyfélszolgálati és marketingtevékenységek támogatását a ChaRM rendszer végzi, végül a HIVE ügyviteli rendszeren belül van lehetőség az irodai (backoffice) folyamatok és tevékenységek - könyvelés, projektmenedzsment, számlázás, munkaügy stb. - leképezésére. A fenti három fő modult egészíti ki több alkalmazás, többek közt a WinPhone Asszisztens kliensoldali szoftver (egy a telefon központra csatlakozó intelligens kommunikációs eszköz) és a SolidBank 600-as hangdokumentációs és hangrögzítő rendszer.
Az ECC már piaci termék, a back-office rendszer végleges változatának elkészülte az év végére várható.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
- Korszerűsíti informatikai hálózatát az Euronet
- A rendszerbiztonság a hatékony személyazonosság-kezeléssel kezdődik