Mekkora üzlet a letölthető mobiltelefonos játék?
A jelentés kitér arra is, hogy az eltérések abból adódnak, hogy a mobiltelefon tulajdonosok nagyobb része nem tudja még, hogy áldozna-e arra pénzt, hogy olyan mobiltelefont vegyen (vagy cserélje le a régit), amelyiken a vezeték nélküli játékok minden fennakadás nélkül futnak.
A Strategy Analytics véleménye szerint 2008-ra a 7 milliárdos forgalommal kecsegtető mobiljáték piac meghatározó szereplői a Java, illetve BREW játékok lesznek. Ezek mellett a böngésző alapú játékok és a szöveges játékok is népszerűek lehetnek, igaz, különösen ez utóbbinál nagyon ötletes tervezőkre lesz szükség, hogy a szöveges tartalom is kellő izgalommal és a játék élményével párosuljon.
David Kerr a Strategy Analytics Global Wireless Practice elnökhelyettese a jelentéshez a következő kommentárt fűzte: "miközben biztosra vehető a mobiljátékok iránti kereslet ugrásszerű növekedése, addig bizonytalanok vagyunk a tekintetben, hogy a fogyasztók az elkövetkező öt évben mennyit akarnak áldozni a multimédiás, színes kijelzős mobilcsodákra. Az általunk felvázolt trend szerint ezek ára öt év múlva annyiba fog kerülni, mint most egy alsó-középkategóriás modellé."
Kapcsolódó cikkek
- I. Electronic Arts Játék Fesztivál az INFOmarket - Mobil Show-n
- 61%-kal több mobiljáték Amerikában 2006 végén
- Nokia-felmérés a mobiltelefonon játszók szokásairól
- WAP-on is hódít a Honfoglaló
- Hét Electronic Arts játék Nokia mobilokon
- Virágzó üzletág a mobil-szerencsejáték Amerikában
- Okos telefonokon is elérhető lesz a Nokia N-Gage játékplatformja
- Új PC/mobiltelefonos játéktechnológia a Yahoo-tól
- Nokia: ingyenesen letölthető a Worms World Party játékszoftver demo-ja
- Egyszerre százezrek játszanak mobilon a BBC új vetélkedőjében