Részletek a Microsoft Office SharePoint Portal Server 2003-ról

forrás Prim Online, 2003. május 4. 10:43
A Microsoft részleteket közölt a SharePoint Portal Server legújabb változatáról, amely egyelőre a 2. béta-szakaszban van. Az új verzió hivatalos neve Microsoft Office SharePoint Portal Server 2003 lesz.
„A Microsoft Office SharePoint Portal Server teljes körű megoldást nyújt, amely kapcsolatot teremt az infomunkások és a számukra fontos információk, alkalmazások, személyek és csoportok között” - közölte Jeff Teper, a Microsoft üzleti portál csoportjának igazgatója. „Az olyan irodai alkalmazáscsomagok, mint például a Microsoft Office Rendszer által előállított vagy felhasznált információk integrált környezeteként működik. A vállalat minden felhasználója számára megkönnyíti, ugyanakkor hatékonyabbá teszi az információk megszerzését, a közös munkát, valamint elősegíti megalapozottabb és gyorsabb döntéshozatalt.”

A Microsoft Office SharePoint Portal Server 2003 fő jellemzői

Integráció

  1. A portálon keresztül a felhasználók elérhetik az üzleti alkalmazásokat (akár 3. fél által készített vagy iparágspecifikus alkalmazásokat is), a projektirányítási rendszereket, a vállalatirányítási rendszereket és az Office Rendszer alkalmazásait.
  2. A portálon keresztül elért alkalmazások egyszeri bejelentkezéssel használhatók.
  3. Az információk témakörök szerint rendszerezhetők, kezelhetők és védhetők.
  4. A felhasználókat valós idejű figyelmeztetések értesítik a számukra fontos információk és dokumentumok frissítéséről.
  5. A fontos információk tallózással és kereséssel egyaránt elérhetők.

Együttműködés

  1. Varázsló segítségével végezhetők az adminisztrációs feladatok, így az infomunkások maguk hozhatnak létre SharePoint csoportmunka webhelyeket és felkérhetik munkatársaikat, a cég partnereit és ügyfeleit, hogy megfelelő jogosultság birtokában használják azokat.
  2. A felhasználók megnövelhetik a csoportmunka-módszerek (e-mail, értekezlet, videokonferencia) napjainkban ismert hatékonyságát.
  3. A felhasználók fájlkiszolgálókon, webkiszolgálókon, Exchange nyilvános mappákban, a Lotus Notesban és más adatbázisokban egyaránt megkereshetik a számukra fontos információkat.
  4. A személyek munkakör és szakértelem alapján kutathatók fel.
  5. A felhasználók a szervezet bármely munkacsoportját megtalálhatják, csakúgy, mint az azok által készített tartalmat és dokumentumokat.
  6. A felhasználók az Office Rendszer alkalmazásai és a webes portál segítségével egyaránt kivehetik (check-out) és beadhatják (check-in) a dokumentumokat. A tartalomkészítésben való együttműködést segíti az automatikus verziókövetés és a jóváhagyási folyamatok is.

Testre szabás és beállítások

  1. A portáloldalak mindenki számára aszerint jelennek meg, hogy milyen feladatokat lát el és ehhez mire van szüksége.
  2. A kiválasztott webkijelzők és felhasználói engedélyek alapján változik, hogy a navigációs sáv mely választási lehetőségeket kínálja fel.
  3. Kijelzők segítségével a tartalom szervezet, divízió, célközönség és személy szerint meghatározható.
  4. A felhasználók jól ismert webes eszközökkel, például fogd és vidd módszerrel szabhatják saját igényeikre az oldalak tartalmát és elrendezését.
  5. A portál megjegyzi, hogy az adott felhasználó hogyan szereti látni az információkat.
  6. A portál a felhasználókra vonatkozó, engedélyezett információkat megosztja az alkalmazásokkal és a többi felhasználóval.
  7. A felhasználók biztonságos webkijelző-tárban kereshetnek a portáloldalak személyre szabásához használható kijelzőket.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01