Az online banki szolgáltatásokból leginkább az átutalást használják

Szalay Dániel, 2003. május 4. 11:15
A német Mummert tanácsadó cég tanulmánya alapján a német bankok online szolgáltatásaikért csekély profitra tesznek szert. A legtöbb ügyfél az internet nyújtotta olcsó átutalási lehetőségeket használja ki
A 800 megkérdezett ügyfél 86 százaléka utalja pénzét online, 82 százaléka számlája kezelésére veszi igénybe a bank online szolgáltatásait. A többi online szolgáltatást viszont általában nem vagy csak elenyésző számban veszik igénybe - olvasható a tanulmányban.

Kiderült az is, hogy a német bankoknak csak csekély bevételük származik online szolgáltatásaikból. Kevesen igényelnek online pénzügyi és befektetési tanácsadást. Egyébként a megkérdezettek 16 százaléka azt mondta, hogy nincs internetes hozzáférése.

Míg a bankok online ügyfeleinek aránya magas, többségüknek alapvető kételyei vannak az online bankügyintézéssel kapcsolatban. A problémákat tartalmazó lista élén a biztonsági problémák állnak. Általában a személyes kapcsolat a helyi szervezettel nem túl fontos az ügyfeleknek. Elsőbbséget élvez, hogy a rendszer felhasználóbarát legyen, és a bankbiztonság is nagyon fontos – olvasható a Mummert tanulmányában.
Kulcsszavak: online bank

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01