Új Novell GroupWise 6.5
Annak érdekében, hogy az ügyfelek elkerüljék a levélszemét, a vírusok és más biztonsági fenyegetések okozta veszélyeket, a Novell a GroupWise 6.5 kibocsátásával tovább növeli a csoportmunka biztonságát. A Novell címtáralapú és platformfüggetlen hálózati infrastruktúra megoldások (Novell Nterprise) családjába tartozó GroupWise 6.5 az ügyfelek számára lehetővé teszi az egyre népszerűbb azonnali üzenetküldő (instant messaging - IM) kommunikáció tűzfal mögötti bonyolítását is, ezzel az alkalmazottak azonnali üzenetküldő eszközökkel folytatott beszélgetéseit a cégen belül, a jogosulatlan figyelő szemektől elrejtve valósítja meg.
A GroupWise e-mail, naptár, címjegyzék, dokumentumkezelő és ütemezési szolgáltatásokat biztosít több hálózati operációs rendszeren is, többek között Novell NetWare és Windows NT/2000 platformokon. A címtáralapú és platformfüggetlen hálózati infrastruktúra-szolgáltatások (Novell Nterprise) részeként a GroupWise a felhasználók számára hozzáférést biztosít a szükséges információkhoz asztali és laptop számítógépeken, mobiltelefonokon, PDA-kon és RIM eszközökön keresztül is.
Kapcsolódó cikkek
- Virtualizáció SUSE Linuxon SAP alkalmazásokhoz
- Az oktatásban is előretör a Linux
- Microsoft-Novell: újabb részletek a műszaki megállapodásról
- Újabb részletek: Szabadalmi megegyezést is bejelentett a Microsoft és a Novell
- Magyar Linux oktatóközpont a Novell globális TOP 25 képzési partnerei között
- Magyarországon is bemutatkozik a Novell új munkacsoport-megoldása
- 8 millió Open Enterprise Server licencet szállított eddig a Novell
- Novell: költségmegtakarítás ZENworks 7-tel
- Novell: magyar nyelvű SUSE Linux telepítése, használata - testközelből
- Piacon az eddigi leggazdagabb Linux disztribúció
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.