Üzleti hírek az EDS Magyarországtól
Fekete Gizella, 2003. május 12. 18:12
Tovább bővült a tavaly szeptemberben megnyitott EDS Regionális Központ. Az 50 új munkatárssal együtt ma már közel 200 szakember szolgálja ki a hazai és nemzetközi ügyfeleket. A hét új ügyfél között van többek között a SAAB és a Coca-Cola is.
Az ABN AMRO-val decemberben aláírt 1,3 milliárd dollár értékű szerződés keretében az EDS júniustól Magyarországról nyújt a banknak - további 40 új munkahelyet teremtve - informatikai helpdesk szolgáltatást.
A már meglévő ügyfeleknél is folyamatosan bővül a szolgáltatások köre. Az első negyedévben például a Főtáv RT további stratégiai SAP-moduljának támogatását bízta az EDS-e.
A már meglévő ügyfeleknél is folyamatosan bővül a szolgáltatások köre. Az első negyedévben például a Főtáv RT további stratégiai SAP-moduljának támogatását bízta az EDS-e.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- EDS: változás a kommunikációban
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27