A Xerox és a Documentum megoldása már elérhető Magyarországon is

forrás Prim Online, 2003. június 26. 17:24
[smallimage 1 left] A Xerox bejelentette, hogy június elejétől a Documentum termékskálájára épülő, teljes körűen kezelt tartalomkezelési szolgáltatások teljes választékát biztosítja Európában, így Magyarországon is.
A Documentum a világ vezető vállalati tartalomkezelési megoldásokat (ECM) szállító cége, amelynek a Xerox világviszonylatban az egyik legnagyobb partnere. A két társaság a Documentum 1990-es indulásától kezdve működik együtt. A Xerox új szolgáltatásai egységes platformot és környezetet biztosítanak a felhasználó munkatársai számára az üzlet fejlesztését szolgáló tartalmak létrehozása, kezelése, eljuttatása és archiválása során történő együttműködéshez.

Egyedül Európában a Xerox több mint 450 sikeres Documentum projekhez szállított tartalomkezelési programokat és megoldásokat. Új, kihelyezett európai szolgáltatásain kívül a Xerox számos kiegészítő dokumentum- és tartalomkezelési szolgáltatást kíván biztosítani a jövőben, többek között szerzői, fordítói és többcsatornás kiadói, szkennelési, valamint képalkotási megoldásokat.

Az ügyfél üzleti folyamatainak meghatározása és felmérése alapján a Xerox a legmegfelelőbb megoldásokat ajánlja a költségek csökkentése, a termelékenység növelése, a folyamatok karcsúsítása és a kockázatok csökkentése érdekében.

„Napjaink kihívásokkal teli gazdasági környezetében alapvető fontosságú a vállalatok részére, hogy költségeiket leszorítsák és erőforrásaikat maximálisan hasznosítsák" - mondta Bujdosó Andrea, a Xerox Magyarország Kft. direkt értékesítési vezetője. „Új kihelyezett tevékenységeinkkel ötvözött dokumentum- és tartalomkezelési tapasztalataink révén támogatjuk ügyfeleinket fő üzleti tevékenységeik működtetésében és azok fejlesztésében."

  • A Documentum vállalati tartalomkezelési (ECM) megoldásokat kínál, amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára a munkacsoportok, tartalmak és a hozzájuk kapcsolódó üzleti folyamatok egyesítését. A Documentum integrált tartalmi, megfelelési és együttműködési megoldásai támogatják az alkalmazottak munkáját az első megbeszéléstől és tervektől a megtervezésen, előállításon, marketingen, értékesítésen és szolgáltatásokon át a vállalati adminisztrációig. A Documentum egyetlen platform segítségével teszi képessé az embereket arra, hogy az üzleti folyamatokat előrevivő tartalmakat egymással együttműködve hozzák létre, kezeljék, szállítsák és archiválják a dokumentációktól és megbeszélésektől az e-mailig, weboldalakig, nyilvántartásokig és komplex adathordozókig. A Documentum platformja lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy ezeket a tartalmakat számos nyelven terjesszék belső és külső rendszereiken, alkalmazásaikon és felhasználói közösségeiken keresztül. Ennek eredményeképpen a Documentum ügyfelei - amelyek között megtalálhatók a világ legsikeresebb szervezeteinek ezrei - kihasználják a vállalati ismereteket, lerövidítik a piacképességig szükséges időt, fokozzák a vevő elégedettségét, növelik az ellátási lánc hatékonyságát és csökkentik a működési költségeket, miközben javítják általános versenyelőnyüket.
Kulcsszavak: Xerox outsourcing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36