Felmérés a gyakori internetezők üdülési szokásairól
A gyakori internetezők 68%-a legalább egyszer, míg 32%-uk ritkábban üdül évente. Az internetezők utazási szokásainak általános jellemzői többek között, hogy szeretnek nyaralni, fontos számukra a pihenés. Szeretik pontosan és aprólékosan megtervezni a vakációt és részletes információkkal rendelkezni az üdülési lehetőségekről.
A gyakori internetezők közel 70%-a szívesen olvasna információt, útleírást a cél országról, illetve keresne (66%) konkrét utazási ajánlatot a weben. A gyakori felhasználók közel 30%-a az utazási szolgáltatást online foglalná le, rendelné meg, de mindössze 8%-uk fizetne ezért az interneten keresztül.
Fontos megemlíteni, hogy a gyakori internetezőknél másodlagos az aktív üdülési lehetőségek megléte, továbbá kevésbé bíznak az utazási irodákban is. Üdülésnél az internetezőknek a két legfontosabb szempont a költségek és a látnivalók választéka. Ezt követi a szálloda, a lakhely minősége és a biztonságos, kényelmes utazás.
A gyakori internetezők zöme (60%) általában családjával, közel húsz százalékuk pedig párjával, illetve barátokkal, munkatársakkal tölti nyaralását. A nyaralási lehetőségekről a felhasználók gyakorlatilag az alábbi három információforrásból tájékozódnak:
barát, ismerős, rokon (32%)
internet (29%)
üdülési katalógusok (24%)
A gyakori internetezők 70%-a tervezi, hogy elmegy üdülni még ebben az évben. Ezen felhasználók 35%-a utazási irodával, míg 60%-uk egyedül, illetve barátokkal, ismerősökkel szeretné megtervezni üdülését. Az internetezők (háztartásukban élőkkel összesen) átlagosan 100-150 ezer forintot terveznek költeni üdülésre ebben az évben és ebből átlagosan maximum 50-100 ezer forintot hajlandóak költeni utazásra (pld. repülőjegy, benzin költségek). Utazásaikat jellemzően saját gépkocsival (67%), busszal (28%), vonattal (23%) tervezik, míg repülővel húsz százalékuk utazna.
Az eredményeket ősszegezve megállapítható, hogy a gyakori internetezők nagy részének meghatározó fontosságú a nyaralási lehetőségek kiválasztásánál az interneten látott információk és lehetőségek.
Kapcsolódó cikkek
- Sun: Környezettudatos-e a hazai informatika?
- Globális kutatóhálózatot indított az EMC
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től
- Mechatronikai kutatóközpont lesz Székesfehérváron
- Siemens: biometrikus infrastruktúra Svájcban, GSM hálózatbővítés Maliban
- Online utazási portál a Metrótól
- Újabb Online szolgáltatásokkal modernizál a Lufthansa
- Magyarországi kutatás a száznál több pc-vel rendelkező szervezetek adattárolásáról és adatmentéséről
- iPod-csatlakozó a repülőgépeken
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.