Elektronika - a lapos képernyő felé megy a piac
Mivel ezek drágábbak, 10 ezer euró körül van az áruk, a tévékészülék eladások teljes értékében részesdésük elérheti a 20 százalékot - jelentette ki a holland Philips képviselője Berlinben. A vállalat az IFA-n már csak ilyeneket állított ki.
A lapos tévék piacvezetője a Samsung és a Sharp lett, a Sony, a Philips és a Panasonic másoktól vásárolja ezen képernyőket, így piaci lemaradásban van, most kezdi saját modellválasztékát kialakítani. Több japán vállalatnak a kisebb, 37 centis képernyőméretű készülékeknél már elsősorban lapos képernyős kínálata van, a piacvezető országnak így Japán tekinthető.
Kapcsolódó cikkek
- 24"-es, 16:10-es Samsung LCD igényes felhasználóknak
- Fantasztikus színek a Samsung Tulipán tévéin
- Samsung 24 hüvelykes LCD panel LED hátsó megvilágítással
- Újabb Samsung LCD HDTV-k
- Samsung USB monitor
- 1,29 mm-es ultravékony LCD a Samsungtól
- Samsung Bordeaux LCD TV sorozat
- Két oldalas Samsung LCD panel, két képpel
- Új megoldások az LCD tv-k képminőségéért
- Indulhat a Sony tv-beruházása Nyitrán - a Samsung is érdeklődik
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.