Nokia - Visa együttműködés az m-commerce területén
A fejlesztések középpontjában a Nokia mobil pénztárca elnevezésű alkalmazásai, valamint a Verified by Visa szolgáltatás áll.
A Nokia a mobil pénztárca alkalmazást elsőként a 6220 és a 6600 modelljein mutatja be, de a vállalat szóvivője ígéretet tett arra, hogy a szolgáltatás több modellen is elérhető lesz, az eddigieknél is magasabb biztonsági követelmények mellett. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók biztonságosan adják meg felhasználói nevüket és jelszavukat a különböző mobilszolgáltatások számára úgy, hogy közben megadják Visa kártyájuk adatait is. A rendszert úgy fejlesztették ki, hogy az összes személyes adat kódolásra kerül, és az alkalmazás csak egy PIN szám begépelésével érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: mobil kényelem autóban és azon kívül
- Új stílusú Nokia mobiltelefon
- Mobil fényképnyomtatási szolgáltatás Nokia Nseries készülékekről
- Zeneletöltés mobilra Budapest utcáin
- Gyökeres átszervezés a Nokiánál
- 3 új, középkategóriás Nokia mobil és 3 új headset
- Nokia szoftverfrissítési szolgáltatás sikere Magyarországon
- Bluetooth szabvány lesz a Nokia Wibree
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Három új Nokia telefon
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
Reprezentatív kutatás a magyarok klímavásárlási szokásairól
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.