HP: hazai sikerek az outsourcing területén
A HP világszerte, így hazánkban is egyre nagyobb figyelmet fordít outsourcing üzletága, azaz erőforrás-kihelyezési szolgáltatásainak fejlesztésére.
A nemzetközi megoldások hazai megvalósítása során a HP kidolgozta minden eddiginél inkább az ügyfélre és igényeire koncentráló outsourcing megoldását, amely hazánkban is egyre több megbízó érdeklődésére tart számot. Az átfogó megoldás számos szolgáltatást fog össze, az egységes globális operációs környezet kiépítésétől, a szerverkonszolidációtól, a működés a HP Utility Data Center (UDC) segítségével való optimalizálásán, az adatközpontok menedzselésén és konszolidálásán át, egészen a help desk konszolidálásáig és az asztali gépes környezet szabványosításáig.
Az elmúlt egy év során a HP Magyarország dinamikusan növekvő létszámú outsourcing üzletága megkétszerezte bevételét, s a legkülönbözőbb iparágakat képviselő 15 ügyfelével a hazai outsourcing piac meghatározó szereplőjévé vált. Az üzletág tevékenysége során már több mint 6000 felhasználót szolgál ki, olyan jól ismert nagyvállalatok felhasználói, mint a Sara Lee, a Nokia, a Procter & Gamble, az Ericsson, a Microsoft, a Whirlpool, vagy a Schneider Elecric, valamint a XII. ker. önkormányzat, illetve több államigazgatási szerv.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Új HR vezetők a HP-nál
- Új műszaki tanácsadó a HP ProCurve Networking Üzletágnál
- Bemutatkozott a HP Magyarország ProCurve Networking üzletága
- I. Magyarországi Outsourcing Szakmai Konferencia
- Hegedüs Gábor a HP Magyarország új vezetője
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- HP viszonteladói évértékelő
- Új üzletágvezető a Hewlett-Packardnál
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.