A Microsoft bemutatta az Office Small Business Edition 2003 kiadást

forrás Prim Online, 2003. november 13. 18:03
A Microsoft forgalomba hozta a Microsoft Office Small Business Edition 2003-at, amely a személyi és vállalati termelékenységnövelő szoftvercsomag kisvállalatoknak szánt kiadása.
Az Office Small Business Edition 2003 a Microsoft Office ismerős megjelenését hordozza, de új funkciókat is tartalmaz, köztük például az Outlook 2003-nak a Business Contact Managerrel kiegészített, kifejezetten kisvállalatoknak készült változatát. A kisvállalatok egyik legfőbb gondja, hogy nem tudják hatékonyan kezelni ügyfeleik és potenciális ügyfeleik adatait, mert az ezzel kapcsolatos információk elszórtan vannak tárolva, vagyis nem tudják egységbe foglalva megjeleníteni várható értékesítéseiket. Az Outlook 2003 Business Contact Manager segítségével a dolgozók hatékonyabban kezelhetik ügyfelekkel fennálló kapcsolataikat, jobb feltételeket kapnak az értékesítési lehetőségek nyilvántartására és az ezekre vonatkozó jelentések elkészítésére - ráadásul egy jól ismert szoftver segítségével.

Az Outlook 2003 kiszűri a levélszemetet, ezáltal visszaszorítható a kéretlen levelek mennyisége, fokozható a személyes adatok védelme. A Outlook egyéb továbbfejlesztett elemei segítségével hatékonyabban kezelhetők a levelek, gyorsabban lehet intézkedéseket hozni. Az Office Small Business Edition 2003-at már használó vállalkozások szerint pusztán az e-mail területét érintő továbbfejlesztések is dolgozónként napi 30 perces időmegtakarítást hoztak.

Az Office Small Business Edition 2003 most első ízben tartalmazza a PowerPoint grafikus bemutatókészítő szoftvert is, megtalálható benne továbbá a Publisher. A két program professzionális kivitelű sablonokkal segíti a kisvállalkozásokat abban, hogy vonzó nyomtatott, webes, e-mailes, bemutatókra szánt és CD-n terjesztett értékesítési és marketinganyagokat készíthessenek. A felhasználók ingyenesen hozzáférhetnek a Microsoft Office Online webhelyhez is, ahol további megoldások, képzési és támogatási lehetőségek érhetők el a kisvállalatok számára, amelyek gyakran küzdenek a szűkös technológiai támogatásból fakadó problémákkal.

A Microsoft kisvállalati megoldásai 2003-as választékának részeként a közelmúltban hozta piacra a Microsoft Windows Small Business Server 2003-at is. Ez egy teljes körben integrált kiszolgáló, amely a kisvállalatok szükségleteire van optimalizálva, segítséget nyújt az adatok automatikus védelméhez, a termelékenység jelentős növeléséhez, az elérhető ügyfélkör kitágításához, ugyanakkor csökkenti a rendszerek komplexitását és a felügyelethez szükséges időt. A Windows Small Business Server 2003 és az Office Small Business Edition 2003 együttese birtokában a kisvállalatok továbbfejleszthetik a kommunikációt és a munka koordinációját. Különösen igaz ez azokra a dolgozókra, akik az irodától távol is meg szeretnék őrizni kapcsolatukat a központi hálózattal. Az Office Small Business Edition 2003 és a Windows Small Business Server 2003 segítségével egyszerűvé válik az információk és az ütemtervek egymással való megosztása is, könnyűszerrel végezhető közös munka a dokumentumokon és gyorsan fel lehet készülni az értekezletekre. Ezen túlmenően lehetőséget nyújt az árakhoz és a megrendelések állapotához hasonló legfrissebb üzleti információk biztonságos módon történő megosztására az alkalmazottakkal, az üzleti partnerekkel és az ügyfelekkel.

A Microsoft Office Small Business Edition 2003 a következő elemekből áll: Microsoft Office Outlook 2003, kiegészítve a Business Contact Manager bővítménnyel, Microsoft Office Publisher 2003, Microsoft Office PowerPoint 2003, Microsoft Office Word 2003, Microsoft Office Excel 2003.
Kulcsszavak: Office Microsoft Windows

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01