Comdex: Best of Show díjat nyert a Microsoft Small Business Server 2003
A Microsoft Small Business Server 2003 az Enterprise Software (vállalati szoftver) kategória győztese lett, sőt, a termék a Best of Show díjat is magának tudhatja, mely utóbbi azt jelenti, hogy valamennyi, összesen 8 kategória győztesei közül is kiemelték a zsűri tagjai az SBS-t.
Az SBS 2003 kiszolgáló-alapú megoldásokat tartalmaz e-mail, fax-, adatbázis- és biztonsági feladatokra, mindezt egyetlen megoldásba integrálva, központosított menedzsmenttel, egyszerű telepíthetőséggel. A komplex programcsomag kimondottan a kisvállalatok igényeihez lett igazítva és segítségével nagymértékben javítható a vállalaton belüli munka hatékonysága.
Az elmúlt hetekben egyébként számos olyan újságcikk jelent meg különböző médiumokban, melyek egyértelműen arra szólították fel a Windows NT 4.0-t használó kisvállalatokat, mielőbb térjenek át SBS 2003-ra, mivel az számos olyan újítást tartalmaz, ami dinamizálja a cégek mindennapos ügymenetét.
Kapcsolódó cikkek
- Kritikus fontosságú Windows-, Office-, Excel-javítások érkeznek
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- 15 rést javít a Microsoft 6 biztonsági frissítése
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Több előzetes részlet a Microsoft-frissítésekről
- A Windows-frissítőt használják ki hackerek
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- 5 Microsoft biztonsági frissítés kedden
- A MS kurzorjavítás Realtek audióproblémákhoz vezethet
- Letölthető a Windows kurzorhiba javítása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.