Az EMC kibővíti szolgáltatói partnerhálózatát
Azok a partnerek, akik megfelelnek az EMC ASN eme új csoportjának, részt vesznek egy átfogó EMC Érdemes Szakértő képzési programon. A program felkészíti a viszonteladókat és az integrátorokat, hogy versenyképesen árazott, magas igényeknek megfelelő szolgáltatást nyújtsanak. Ide tartozik a CLARiiON implementálása és integrálása SAN és NAS környezetekbe, az EMC PowerPAth szoftver konfigurálása egy illetve több szerverhez és az EMC SnapView szoftver adatreplikációs képességeinek egyedi installációja és konfigurálása.
A Hivatalos Szolgáltató Hálózat (HSZH) Program a szolgáltató partnerek olyan elit közössége, amely kiegészíti és kibővíti az EMC Globális Szolgáltatásainak kínálatát és kiterjeszti az EMC globális lefedési képességét. Az EMC a HSZH partnerekkel közösen a csúcsminőségű professzionális szolgáltatások, a konzultációs alkalmak és a kimagasló ügyfél támogatás mindent átfogó portfolióját nyújtja. A HSZH partnerek három kategóriája létezik, EMC szolgáltatási képességeik és képzettségük alapján: Fókusz (a most bejelentett), Kiválasztott és Speciális.
Az EMC Velocitás Partner Program egyesíti a képesítést, a képzést, az értékesítési, marketing- és technikai támogatást az anyagi motivációval, hogy megkönnyítse az EMC Automatizált Hálózati Adattárolási (EMC Automated Network Storage) megoldásainak értékesítését a viszonteladóknak és az integrátoroknak a végfelhasználó felé.
Kapcsolódó cikkek
- Van-e elég energiája zöldnek lenni?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Globális kutatóhálózatot indított az EMC
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Hálózatfelügyeleti technológiák: Microsoft-EMC együttműködés
- Fujitsu Siemens-EMC: tovább bővítik szövetségüket
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- 86 díjat zsebelt be az EMC 2006-ban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.